You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Kimlik / İçerik Doğrulaması Nasıl Yapılır?

in #tr5 years ago

Bi ara Cheetah baya bi musallat olmuştu bana da, doğrulama aşamasında blogumda "Hakkımda" bölümünde yazıların steemde paylaştığımı yazmam istendi, bunu yapmama rağmen bir müddet daha devam etti, sonrasında tamamen kesildi. Ellerinize sağlık, her zamanki gibi çok bilgi ve emek dolu bir paylaşım olmuş. Bot kullanımını bir türlü oturtamadım, bu konuda önereceğiniz bir yazı var mıdır? Ya da bu konuda bir paylaşım hazırlayabilir misiniz?

Sort:  

Evet güncel yazıları paylaştıkça cheetah sanırım yorum atmaktan vazgeçti.
Bot konusunda çok yazanlar oldu ama güncelliğini kaybetmişlerdir diğer düşünüyorum. Sürekli takip isteyen bir konu. Bu sıralar ben de pek kullanmıyorum açıkçası.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64009.76
ETH 3148.04
USDT 1.00
SBD 3.91