You are viewing a single comment's thread from:

RE: DNGO İLE KİTAP SESLENDİRME YARIŞMASINDA SON DURUM

in #tr6 years ago

@sudefteri haklı hocam gerçekten üzücü bir durum ve dahası hayal kırıklığı, katılım olacağına inanıyordum...

Sort:  

Evet doğru. Yarışma düzenliyorsak katılım bekleriz. Muhakkak haklı ve haklısın. Ama insanların menfaatlerinden başka düşünceleri olmadığında kalkıp canımızı sıkmaya değmez. Haftaya yeni bşr yarışma düzenleyeceğiz. Sıkıntı yok. Edebiyatta malzeme çok. :)

En olmadı kendi yarışmamıza kendimiz katılırız. Ödülü de kendimiz alırız. Süslü bşr ödül töreni yaparız. :)

hayal kırıklıklarına burada fazlasıyla alıştım ama yine de kötü oluyor insan..
canınızı sıkmayın yine de:)

Haklısın hocam edebiyatta malzeme çok malzeme olanda çok görüldüğü gibi. Benim asıl üzüldüğüm senin gösterdiğin çabaları yakından biliyor ve bunu karşılığını alamaman oluyor, yazacak çok şey var da kendimi frenliyorum :)

Benim ne kadar zevk aldığımı da biliyorsun hocam. Sıkıntı yok. Tam gaz kendimiz rezil etmeye devam edeceğiz. :D

Yanındayım hocam hep bunu yapmak istemişimdir, yeryüzünün en lüks restoranına gidip kuru fasulye pilav istemek gibi bir şey :)

Şimdi yarın ne günü? Yarışmaya katılan postları değerlendirme günü. Ne yapıyoruz? Değerlendirmeye alıyoruz. Sonra? Ödül töreni? Gör bak rezalet nasıl oluyor. :D

Hocam sen işini bilirsin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83