You are viewing a single comment's thread from:

RE: Şiir Şölenimizden Görüntüler

in #tr6 years ago (edited)

Çalışmalarınız sevgiyle daim olsun, hediyelikler çok güzel düşünülmüş ayrıca ve ilk dikkatimi çeken "sevgili en sevgili ey sevgili" oldu.
Üstadın çok sevdiğim şiiri. Hediyelikleri not ettim bir yere mesleğim ağaç işleriyle ilgili olduğu için kendime pay çıkarayım bari 😊
Yalnız bağlantılar açılmadı acaba bende mi sorun?

Sort:  

Bağlantıların açılmaması üzdü beni. Yenileyeyim. Direkt izlenecek şekilde uygulanmıyor galiba. Ya da ben bilmiyorum..

Hediyeliklerin fikir vermesi mutlu etti beni. :)

Teşekkür ederim.

Şimdi oldu galiba. :) @avina

Hocam erkek öğrencilerinizin sahne korkusu var sanırım 1.saatin sonunda anca çıkarabilmişsiniz sahneye :)

Şiir okuyabilecek tek bir erkek öğrenci bulabildiğime. Şükrettim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63877.76
ETH 3093.04
USDT 1.00
SBD 3.83