You are viewing a single comment's thread from:

RE: Are you aware of the danger (Artificial Intelligence) / TURKİSH -ENGLİSH

in #tr6 years ago

Giriş çok iyiydi edebi bir eser tadında ilerliyordum ki uyandım :)
Kesinliklehayatımızda olacak ama erken davranmak doğru bir adım olurmu bilmiyorum...

Sort:  

Evet aslında o konu bir gerçek hayatımızda er yada geç olacak fakat insanların buna alışma süreci ne olur bilmiyorum. Yapay zeka gelmesiyle insan gücü düşecek ve meslekler değişecek bugünki hiçbir meslek geçerlilik taşımayacak işsizlik belki çoook yükseklerde olacak takii yeni meslekleri insanlar öğrenip kendini geliştirene kadar nasıl bir hayat bizleri bekliyor. Yada bunları görebilecek miyiz bilmiyorum fakat rabbim sonumuzu hayır etsin :) Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69612.15
ETH 3677.89
USDT 1.00
SBD 3.30