You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #22 | bana bir şarkı gönder

in #tr5 years ago

Her bir satırı birer mısra gibi, ama içinde bir yerlerde kocaman bir yalnızlık var ve bunu hiç bir kimsenin varlığı doldurmuyor :(
Böyle hissediyorum seni gönül ülkemin vatandaşı...

Sort:  

Yazını ilk okuduğumda ikinci bir kez daha okuma isteği uyandırdı ve ikinci kez okudum (hiç yapmadığım bir şeydi), dahası tekrar tekrar okumak geçiyor halen içimden, her şeyi bir kenara atıp suyun akışına kendini bırakmak ister gibi bir şey...
Fazla uzatmayayım, okurken açık olan radyodan yazının bitişinde hangi şarkı çalarsa göndereyim istedim, bahtına çıktı :(

her şeyi bir kenara atıp suyun akışına kendini bırakmak ister gibi bir şey..

teşekkür ederim böyle hissetmene sevindim..

'bana bir şarkı gönder' derken, tam da bunu istemiştim aslında ve tam bu sayfaya yakışan sevdiğim bir şarkının bahtıma çıkması da hoş oldu, teşekkür ediyorumm

bunu gerçekten aynı duyguyu paylaşanlar görebilirdi:(
teşekkür ederim gönül ülkemin vatandaşı..

Satır aralarında gezerken emin ol hiç bir duyguyu ayrı görmedim birebir hissettim yüreğine sağlık gönül ülkemin vatandaşı...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64172.03
ETH 3144.93
USDT 1.00
SBD 3.85