You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ruhumun Tonları #008 & 迪玛希 (Dimash Kudaibergen)

in #tr6 years ago (edited)

Ömrümde bir sesten bu kadar etkilendiğimi hatırlamıyorum. İlk videoyu önce telefondan normal dinledim. Etkisi müthiş, içim koptu o çıkış yerlerinde , tüylerimin diken diken olduğunu hissettim. Sonra da bir kaç kez üst üste kulaklıkla dinledim, ikinci videoda da aynı duyguyu verdi, olamaz böyle bir ses. Ne Cem Adriyan ne başka birşey, büyülü bir ses. Lp hayranlığım yerini Kazakistanlı Dimash a bıraktı diyebilirim. Nereden buldunuz bilmiyorum ama bu sesin benzeri yok. Duygusal şarkı hayranlığım Dimash le devam edecek...

Sort:  

😊 benden fazla övmüşsünüz, iyi dinlemeler o zaman. Burada yazma amacım aslında nadir olanları ortaya çıkarmak, var olan üzerine ise farklı bakış açılarıyla yorum yapmak.

Birilerinin dikkatini çekmesi bile yeterli benim için 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67