You are viewing a single comment's thread from:

RE: BIRAKIN ARTIK ÖLMEYİ!

in #tr6 years ago

"Hiç ölürken çırpınan bir kuşu seyrettiniz mi?

Evet seneler önce bana aşık bir kuşum vardı ve gözlerimin önünde can çekişerek öldü. O hali çok kötüydü. Sarhoşlar gibi bir sağa bir spla yalpalıyordu, üzgün ve yorgun gibiydi, neden öldüğünü hiç anlayamadım :(((

Sort:  

Benim de vardı tıpkı senin de olduğun gibi benim kuşum da bana aşık tı konuşmayı ogretmistim ona hersey ismim de dahil söylüyor 3 çeşit ıslık bile çalıyordu ama bi gün ansızın durgunlasti sonra kardeşim eline aldı bende içeriden iyi mi düzelme başladı mı biraz derken onun avucunda can verdiğini gördüm dokunamadim cansız bedenine minigimin bakakaldim ona öylece hıçkıra hıçkıra günlerce ağlayarak sonra bir tane daha aldım bebekti i da ardından büyüdü 4 yaşına gelmişti sanırım ve o dönemlerde yaşadığım bir sıkıntının üzerine söyle bir seyrettim kafesteki halini ve elime aldım öptüm kokladim minik gözlerine baktım ve avuçlarımı açtım uç dedim Öleceksen de özgür öl kuzum kafeste değil... daha bu bu kadarla da değil devamı var ama bu yazıyı okurken hiç unutamadigim minik muhabbet kuşum barış ı yine hatırladım ce biliyor musun hala bir muhabbet kuşu görsem ki aşığım onlara ama almıyorum artık kafese mahkum etmiyorum...

Ben de öyle kuş almak istemiyorum ölür diye korkuyorum :(

Bizde onları uzaktan severiz napalım :(

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69865.26
ETH 3687.73
USDT 1.00
SBD 3.25