BIRAKIN ARTIK ÖLMEYİ!

in #tr6 years ago (edited)

"Hiç ölürken çırpınan bir kuşu seyrettiniz mi?

Şimdi düşünün ve gözünüzün önüne böylesine can çekişen bir kuşu getirin.

Ve daha yaklaşın. Biraz daha....

Duyuyor musunuz kalp atışlarını?

Gereğinden fazla atıyor, son bir kaç saniyesini yaşamasına rağmen yinede "neden olmasın" düşüncesiyle çırpınıyor.

Zayıf ve son çırpınışlar.

Peki ya hiç insanı yaşarken öldüren anları düşündünüz mü?!

Evet, şimdi yokladığınız anılarınızdan size uygun bir tanesini bulun.
Olaya daha yakından bakın.

Neydi sizi öldüren?

Peki sizi öldüren o 'şey' in, aslında istese sizi ne kadar mutlu edebileceğini hiç düşündünüz mü? Şimdi yaşananları ya da yapılanları geri sarın. Miladınız olan ve köşelere saklanmış olsa da her zaman kafanızda olan, ara ara farklı olaylar olup can bulan o olaya gelin.

Neyin yanlış olduğunu düşünün (her zaman düşündüğünüz gibi değil).

Orada bir şey eksikti! Çünkü siz korkusuzca mücadele etmenize rağmen bu yenilginin olmaması gerekiyordu.
Bütün kozlarınızı ortaya koymanıza rağmen bu yenilgi de nereden çıkmıştı?!

Bir şeyler eksikti...

Eksik olan ise rakibin en derinden geçen düşünceleriydi. Aslında bu bir müsabaka olmamasına rağmen siz hâlâ neden savaştığınızı anlamamıştınız. Kendinizce karşınızdakini ikna etmeye çalışıp, ona değişik bakış açılarını da göstermeye çalışmanıza rağmen, yok.. olacak gibi değil. Siz kafanızda geri dönüş planları yaparken, karşınızdaki acıtmadan ipinizi nasıl çekeceğini düşünmeye başlamıştı bile.

Nasıl olur da o ip acıtmaz ki...

Acıttı da...

Hayat boyu acı verecek olaylar bütününün bir parçasını 'o' koymuştu, artık çok geçti...

Ama durun, hemen bitmemesi gerekiyor, değil mi?

Son bir çırpınış, son bir hayat öpücüğü beklediniz.

Evet şimdi yaklaşın kalbinize. Ne kadar hızlı atıyordu değil mi? Son bir umut "neden olmasın"?!!

Şimdi bırakın; o günü düşünmeyi, kendinizi kandırmayı, kendinizde hata aramayı da...

Ve nihayet bırakın yaşarken ölmeyi, öldürmeyi de bırakın!

Bırakın da ölmesin sevgiler, sevdalar, aşklar. Nedir bu kadar zor olan? nedir çok kolayı imkansızlaştıran?

Neden Berlin'de duvarlar yıkılırken siz hayatınıza duvar örüyorsunuz?

Neden oluruna bırakıp yaşayarak öğrenmiyorsunuz?

Şimdi kalkın ayağa, tuvalete gidin ve akıp giden duygu pisliklerini seyredin. Sonra da ölüm uykusuna yatar gibi yatın yatağınıza ve çekin yorganı kefene bürünürcesine.

Farzedin ki öldünüz. Ölüm temizledi ruhunuzu.

Sonra belirli bir zamana ayarlanmış saatinizle değil de, kendinizle kalkın yeni doğan sabaha. Geçin aynanın karşısına,

"merhaba" deyin kendinize...

Merhaba deyin yenilenmiş kendinize ve bırakın artık ölmeyi..."

Ümit Toprak Yardım
Kaynak
statue-3520416_1280.jpg
Görsel

Teşekkür ediyor esenlikler diliyorum...

Sort:  

"Hiç ölürken çırpınan bir kuşu seyrettiniz mi?

Evet seneler önce bana aşık bir kuşum vardı ve gözlerimin önünde can çekişerek öldü. O hali çok kötüydü. Sarhoşlar gibi bir sağa bir spla yalpalıyordu, üzgün ve yorgun gibiydi, neden öldüğünü hiç anlayamadım :(((

Benim de vardı tıpkı senin de olduğun gibi benim kuşum da bana aşık tı konuşmayı ogretmistim ona hersey ismim de dahil söylüyor 3 çeşit ıslık bile çalıyordu ama bi gün ansızın durgunlasti sonra kardeşim eline aldı bende içeriden iyi mi düzelme başladı mı biraz derken onun avucunda can verdiğini gördüm dokunamadim cansız bedenine minigimin bakakaldim ona öylece hıçkıra hıçkıra günlerce ağlayarak sonra bir tane daha aldım bebekti i da ardından büyüdü 4 yaşına gelmişti sanırım ve o dönemlerde yaşadığım bir sıkıntının üzerine söyle bir seyrettim kafesteki halini ve elime aldım öptüm kokladim minik gözlerine baktım ve avuçlarımı açtım uç dedim Öleceksen de özgür öl kuzum kafeste değil... daha bu bu kadarla da değil devamı var ama bu yazıyı okurken hiç unutamadigim minik muhabbet kuşum barış ı yine hatırladım ce biliyor musun hala bir muhabbet kuşu görsem ki aşığım onlara ama almıyorum artık kafese mahkum etmiyorum...

Ben de öyle kuş almak istemiyorum ölür diye korkuyorum :(

Bizde onları uzaktan severiz napalım :(

Peki ya hiç insanı yaşarken öldüren anları düşündünüz mü?!

düşünmeyen var mıdır acaba:(


canım bu kadar uzun yazıyı alıntı kodu kullanarak dahi olsa paylaşmamanı tavsiye ederim, cheetah botu gelmiş birkaç defa daha böyle denk gelirse mazallah karalisteye alma durumu oluyor.. böyle bir şeyin olmasını istemeyiz

Haklısın ben bu mendebur cheetah ı engellemistim ama yine beni bulmuş :( ? Istesem bulmaz misali :)
karalisteye derken ne olur mesela alınırsam ? her zaman da özgün içerik yapamıyorum sastim kaldım:( bir fikrin varmı en azından yarı yarıya da olsa özgün paylaşımlar yapabilmem için? Neler yapabilirim başka?

Düşünmeyen var mıdır acaba:(

Düşünmeyen yoktur çünkü bir şekilde yaşarken öldürüyor insan insanı...@sudefteri'im

sen mutelesen de o seni bulur:)

yazının oranı önemli galiba, alıntı yaptığın metinden daha fazlasını kendi cümlelerinle yazman gerekiyor sanırım..

karalisteye alıyor bu şekilde sık sık geldiğinde ve artık mimlenmiş oluyor o hesap, buna devam ettiğinde de @ steemcleaners gelip konuları tamamen siliyor ve herhangi bir şey kazanılmasını önlüyor..

Anladım :( Sağolasın uyarın için :) @sudefterim biraz gec yanıt verdim ama ...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64693.66
ETH 2975.51
USDT 1.00
SBD 3.70