You are viewing a single comment's thread from:

RE: BIRAKIN ARTIK ÖLMEYİ!

in #tr6 years ago

Peki ya hiç insanı yaşarken öldüren anları düşündünüz mü?!

düşünmeyen var mıdır acaba:(


canım bu kadar uzun yazıyı alıntı kodu kullanarak dahi olsa paylaşmamanı tavsiye ederim, cheetah botu gelmiş birkaç defa daha böyle denk gelirse mazallah karalisteye alma durumu oluyor.. böyle bir şeyin olmasını istemeyiz
Sort:  

Haklısın ben bu mendebur cheetah ı engellemistim ama yine beni bulmuş :( ? Istesem bulmaz misali :)
karalisteye derken ne olur mesela alınırsam ? her zaman da özgün içerik yapamıyorum sastim kaldım:( bir fikrin varmı en azından yarı yarıya da olsa özgün paylaşımlar yapabilmem için? Neler yapabilirim başka?

Düşünmeyen var mıdır acaba:(

Düşünmeyen yoktur çünkü bir şekilde yaşarken öldürüyor insan insanı...@sudefteri'im

sen mutelesen de o seni bulur:)

yazının oranı önemli galiba, alıntı yaptığın metinden daha fazlasını kendi cümlelerinle yazman gerekiyor sanırım..

karalisteye alıyor bu şekilde sık sık geldiğinde ve artık mimlenmiş oluyor o hesap, buna devam ettiğinde de @ steemcleaners gelip konuları tamamen siliyor ve herhangi bir şey kazanılmasını önlüyor..

Anladım :( Sağolasın uyarın için :) @sudefterim biraz gec yanıt verdim ama ...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71030.89
ETH 3824.06
USDT 1.00
SBD 3.52