You are viewing a single comment's thread from:

RE: Karabasan İz Olur

in #tr5 years ago (edited)

Dur durak bitmeyen ölümler ve imkansız dirilişler gibi içime çektiğim sıkıntının barındırdığı ritim bozukluğunun vitrinde duran sahte coşkusuna nasıl sabır gösterebildiğime abuk kuşlar şaşırıp duruyorlar.

Abuk kuşlar bu sıralar size bazı negatiflikler yüklemiş, siz onları bana gönderin ayarlarını yapıp size iade edeyim . Bir dahaki yazınızda enerji dolu olarak yazacağınıza, ritim bozukluğunun geçeceğine eminim 😃

Sort:  

Abuk kuşların böyle etkileri de oluyor, bitcoin grafiği gibi onların da etkilerin de velki trend çizgileri vardır, pumplar ve dumolar vardır. Belki @sahinadm onlar için de bir analiz yapabilir. Size göndereyim ama çok şımartmayın onları :)

Posted using Partiko Android

Siz bana gönderin ben pozitif ayarlarını yapayım. Biraz şımartayım onları da komik abuk kuşlar olsunlar. Sinirleri bozulmuş anlaşılan. 😁 @sahinadm da pozitif analizlerini yapsın. bakalım faydası olacak mı bir dahaki yazınızdan anlaşılır faydası olup olmayacağı.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63914.94
ETH 3312.82
USDT 1.00
SBD 3.92