Byteball Airdrop'undan Yararlanma!

in #tr6 years ago

Arkadaşlar herkese merhaba bu konuyu hala daha haberi olmayan veya anlamayan arkadaşlar için kısa ve öz bir dil ile anlatmak istedim.

Kısacası olay Byteball size Steem İtibar puanınıza göre size bir miktar Byte veriyor ve siz bu Byteleri satıp BTC Cüzdanınıza yolluyorsunuz.

Arkadaşlar işlem sırasında sıkıntı yaşamamak için öncelikle bilmeniz gerekenler.

BTC Cüzdanınız olmalı (%100 Zorunlu değil fakat önerilir)
Eğer bilgisayardan yapıcaksanız 64 bit Windows olmalı.
Ayrıca bu uygulama İOS desteklemiyor.

Arkadaşlar ilk olarak https://byteball.org sitesine giriyoruz sağ üstte Download Wallet var.
Eğer telefondan yüklemek istiyorsanız Google Play Store'dan "ByteBall" uygulamasını indirin.

Kurulumu Bilgisayar/Telefona yaptıktan sonra ise arkadaşlar.
Sağ alt kısımdaki Chat/Sohbet kısmına tıklayın.
Daha sonra ise Bot Store diyin ve devam edin.
Steem Attestation Bot yazısına tıklayın ve Bot ile bir sohbet açıklacak.
Bot ile sohbet açıldıktan sonra sol taraftaki mavi daire içindeki ... yazısına tıklayın.
Daha sonra ıse "Insert My Wallet Adress (Small Expenses Wallet)" yazısına tıklayın.
Steemconnect açılacak ve Steemit hesabınız ile giriş yapın.
Not Bir kısımda sizden verilen Bytes cüzdanına 49000 bytes yollamanızı istiyor."Private" veya "Public" seçseniz çok bişey farketmiyor fakat airdropu almanız için önce 49000 bytes'i verilen adrese göndermeniz gerek.
Bu postun altına veya başka postlarda veya bir arkadaşınızdan rica edin ve Bytes cüzdan adresinizi gönderin.

Daha sonra ise size itibar puanınız kadar byte gelicek.
İtibar-Gelecek Ödül Dağılımı
30 - $10
40 - $20
50 - $40
60 - $80
70 - $160

NOT : Eğer itibar puanınız 50 ise size $40 gelir.$20 şimdi kullanabileceğiniz cüzdana diğer $20 ise 1 yıl sonra kullanılabilen akıllı cüzdana gidiyor.
Yani itibar puanınızın size getirdiği gelirin yarısını peşin elde ediceksiniz yarısını seneye.

Bytesler hesabınıza geldikten sonra ise yine chat kısmına girin.
Bytes-BTC Exhange diyin
Açılan sohbette "Sell Bytes" diyin.
Daha sonra ise chata BTC Cüzdan adresinizi göndermeniz istenicek.
Ve size verilen bağlantıda yine 49000 yollayın daha sonra ise yine bir Bytes adresi verilecek oraya tüm byteslerinizi yollayın onlar btc olup cüzdanınıza gelecektir.

Görsel bakımdan yetersiz olduğunu biliyorum fakat vaktim yoktu . Hızlı,kısa ve öz anlatım yapmak istedim.
https://steemit.com/steemit/@punqtured/official-byteball-airdrop-to-steemians
Verdiğim linkteki konudan da yararlanabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  

image

Hocam ben yanlışlıkla textcoin olarak gönderdim ama nasıl yaptım bilmiyorum keşfetmeye çalışırken oldu sanırım bunu geri alma şansım varmı?

Üstüne tıklayın "claim back" olucak onu dener misiniz eğer o seçenek yoksa parayı nereye yolladınız sorabilir miyim

Claim back yok maalesef nereye gönderdiğimi bilemiyorum :) keşfetmeye çalışırken mesajla yollaya tıkladıktan sonra birşeyler oldu bende heyecan yaptım sanirim sonra uygulamayı kapattım bı baktım gitmiş :) gönderilen hesap adresi textcoin ama neresi bilmiyorum image

Bytes - BTC exhange ye girdikten sonra sell bytes var ya ondan sonra oraya BTC cüzdan gidiyorsunuz sonra da bytesleri onların verdiği cüzdana yolluyorsun. O cüzdandaki bytes sizin BTC cüzdanıza gidiyor onların vermiş olduğu adrese yollamış olabilirsiniz çünki kafanıza göre o adresi girmiş olamazsınız bi BTC cüzdanınızı kontrol edin

Daha sonra ıse "Insert My Wallet Adress (Small Expenses Wallet)" yazısına tıklayın.

bu aşamadan sonra steemconnect açılmıyor

Link attığım diğer konuda görseller va oradan yararlanabilirsiniz biliyorum konum biraz görsek olarak fakir kusura bakmayın

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97