You are viewing a single comment's thread from:

RE: Byteball Airdrop'undan Yararlanma!

in #tr6 years ago

image

Hocam ben yanlışlıkla textcoin olarak gönderdim ama nasıl yaptım bilmiyorum keşfetmeye çalışırken oldu sanırım bunu geri alma şansım varmı?

Sort:  

Üstüne tıklayın "claim back" olucak onu dener misiniz eğer o seçenek yoksa parayı nereye yolladınız sorabilir miyim

Claim back yok maalesef nereye gönderdiğimi bilemiyorum :) keşfetmeye çalışırken mesajla yollaya tıkladıktan sonra birşeyler oldu bende heyecan yaptım sanirim sonra uygulamayı kapattım bı baktım gitmiş :) gönderilen hesap adresi textcoin ama neresi bilmiyorum image

Bytes - BTC exhange ye girdikten sonra sell bytes var ya ondan sonra oraya BTC cüzdan gidiyorsunuz sonra da bytesleri onların verdiği cüzdana yolluyorsun. O cüzdandaki bytes sizin BTC cüzdanıza gidiyor onların vermiş olduğu adrese yollamış olabilirsiniz çünki kafanıza göre o adresi girmiş olamazsınız bi BTC cüzdanınızı kontrol edin

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63161.84
ETH 3061.57
USDT 1.00
SBD 3.97