You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitap Önerisi- Dört Anlaşma

in #tr6 years ago

Yazıyı okudukça içinde kayboldum. Kaleminize sağlık.

Ben küçük büyük herkesin bu kitabı kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. İnsanda kesinlikle iyi yönde farkındalık yaratıyor.

En çok bu cümleler dikkatimi çekti. Hakikati anlatıp o kadar yüzümüze vurmuşsunuz ki kendimden utandım. Çünkü son zamanlarda milletimizde ''kitap okumak'' hobi diye geçip çok az miktarda yapılsa da galiba bende o insanlardan oldum. Bu hatamı bana farkettirdiğiniz için teşekkür ederim.
Bu kitabı en yakın sürede alıp okuyacağım. Aramıza hoş geldiniz diyor yazılarınızın devamını bekliyorum. iyi günler :)

Sort:  

Ne güzel bir yorum bu güzel yorumunuz için çok teşekkürler 😊 her zaman kitap okuyun okutturun buna çok ihtiyacımız var. Devamı mutlaka gelecek teşekkürler iyi günler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69033.32
ETH 3748.46
USDT 1.00
SBD 3.67