Kitap Önerisi- Dört Anlaşma

in #tr6 years ago (edited)

Herkese Merhabalaarr

Hazır tatilde başlamışken rahatça okuyabilmeniz için size kitap önerisiyle geldim.

  • Don Miguel Ruiz- Dört Anlaşma

 


 

Dört Anlaşma 4 milyondan fazla satış yapmış olan ve asla diğerlerine benzemeyen bir kişisel gelişim kitabı.

Kitap içerik olarak insanın daha özgür ve mutlu olabilmesi için 4 kural belirlemiş. Bu kurallar;

-Kullanılan sözcüklerin özenle seçilmesi
-Hiçbir şeyi kişisel algılamamak
-Varsayımda bulunmamak
-Daima yapabildiğinin en iyisini yapmak

Baktığınızda sadece 4 kural zaten uygulaması nedir ki diyebilirsiniz ama kitap bu kuralları o kadar güzel işlemiş ki okuduğunuz her satır üzerine durup dakikalarca düşünmenize neden oluyor çünkü her satır hayatınızda muhakkak karşılaştığınız kesitlerden oluşuyor. Düşünce sisteminizi bir hayli zorluyor ve harekete geçiriyor.

Ben küçük büyük herkesin bu kitabı kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. İnsanda kesinlikle iyi yönde farkındalık yaratıyor. Her şey o kadar güzel işlenmiş ki bi çok satırın altını çiziyor kitabı bitirdikten sonra bile defalarca o sayfaları kurcalıyorsunuz. En azından ben de ve okuması için önerdiğim yakınlarımda böyle oldu.


 

Sinema dünyasının ünlü oyuncularından Sharon Stone ve Jodie Foster da bu kitabı çevresindekilere muhakkak okumaları için öneriyor.

Bu kuralları tamamiyle uygulamak elbette zordur ama uygulamayı denemeye karar vermek ve ufacık bi adım atmak bile hayatınızda onlarca güzel şeylere yol açacıktır diye düşünüyorum. Bence kesinlikle alıp okuyun hiçbir şey kaybetmeyip çok şey kazanacaksınız. Buna emin olun ☺️

  • Ürün D&R da 11 TL ye satılıyor. Almak isteyenler D&R a bakabilir.
Sevgiler 💕

Posted from my blog with SteemPress : http://iremm.steempress.net/2018/06/16/kitap-onerisi-dort-anlasma/
Sort:  

Kitap okumayı pek sevmesem de alıp denemek istiyorum. Zaten fiyatı da uygunmuş :) Paylaşım için teşekkür ederim :))

Mutlaka okuyun kitap okumayı sevdirecek bir kitap oldugunu düşünüyorum ☺️ Yorumunuz için ben teşekkür ederim ☺️

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 17 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çok çok teşekkürler ☺️ Yazmaya devam edeceğim 😊

aaa bizim evde vardı bu kitap

O halde okuyun 😄

Gerçekten kitabın içeriğini güzel bir şekilde anlatmışsınız.Çok fazla kitap okumam fakat sizin merak uyandırıcı yorumlamanızdan sonra kitabı alasım geldi :D Çok teşekkür ediyorum yeni önerilerinizide bekliyorum :)

Asıl ben güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😊

Tebrikler güzel bir içerik paylaşmışsınız, devamını bekliyoruz ve ayrıca edebi içerik barındıran paylaşımlarınız için @edebiyat etiketini kullanırsanız edebiyat kürasyon ekibinden oy alır hesabınızin gelişmesini sağlayabilirsiniz.Başarılar diliyorum...

Çok teşekkürler. Etiket önerilerinizi dikkate alacağım 😊

Rica ederim efendim 😊

Güzel bir kitaba benziyor. Özellikle kişisel gelişim kitaplarına bayılan biri olarak mutlaka alıp okuyacağım. Faydalı bir yazı olmuş, yenilerini de beklerim :)

Kişisel gelişim kitaplarını seviyorsanız bunu çok begeneceğinizi düşünüyorum 😊 yorum için teşekkürleerr

Yaz tatilinde okumak için kitap arıyordum bana ilaç gibi geldiniz :) Kitapta geçen 4 kural bence çok anlamlı;
Kullanılan sözcüklerin özenle seçilmesi
Bu kural benim en çok hoşuma giden kural. Bir cümle kurarken bu cümlede kullandığın kelimeler karşıda ki insanı kırar mı incitir mi üzer mi diyerek özenle seçmek gerekir.
Hiçbir şeyi kişisel algılamamak
Bu kural bence hayatı mutlu yaşayabilmek şart haline gelmiş kurallardan
Varsayımda bulunmamak
Varsayımlarda bulunarak yürümez bu hayat😂
Daima yapabildiğinin en iyisini yapmak
Bir işin küçük veya büyük oluşuna bakmadan herzaman elinden geldiğinin en iyisini hatta fazlasını yapmalısın ki hayatta bir noktaya gelebilesin.

Tavsiyeleriniz için teşekkür ediyorum yarın ilk işim kitabın siparişini vermek olacak. Okuduktan sonra düşüncelerimi sizinle paylaşırım. Kitaplarla ilgili paylaşımlarınızın devamını bekliyorum 😊😊👏🏼👏🏼

Ne güzel bir yorum bu 💕 yazdığınız her satır için çok çok teşekkürler 😊

Yazıyı okudukça içinde kayboldum. Kaleminize sağlık.

Ben küçük büyük herkesin bu kitabı kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. İnsanda kesinlikle iyi yönde farkındalık yaratıyor.

En çok bu cümleler dikkatimi çekti. Hakikati anlatıp o kadar yüzümüze vurmuşsunuz ki kendimden utandım. Çünkü son zamanlarda milletimizde ''kitap okumak'' hobi diye geçip çok az miktarda yapılsa da galiba bende o insanlardan oldum. Bu hatamı bana farkettirdiğiniz için teşekkür ederim.
Bu kitabı en yakın sürede alıp okuyacağım. Aramıza hoş geldiniz diyor yazılarınızın devamını bekliyorum. iyi günler :)

Ne güzel bir yorum bu güzel yorumunuz için çok teşekkürler 😊 her zaman kitap okuyun okutturun buna çok ihtiyacımız var. Devamı mutlaka gelecek teşekkürler iyi günler 😊

Boş vakitlerde okumaya kitap ariyordum. Güzel bir kitap önerisi olmuş. Kitapi muhtemelen son sayfasına kadar okuyacağım. Güzel postunuz için teşekkürler.

Beğenmenize çok sevindim yorumunuz için teşekkürler 😊

Güzel bir kitapmış alıp okumak lazım teşekkür ederim güzel bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık ☺️
Bu arada steemite hoşgeldiniz 😃

Hoşbuldum 💕 Çok teşekkürler güzel yorumunuz için ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60695.64
ETH 2900.11
USDT 1.00
SBD 3.53