You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dostum değil uykular...

in #tr6 years ago

Bir zamanlar bayramlık alabilmek için dükkan dükkan gezerken; dolabın içindeki etiketi üzerinde unutulan giysilerden, bir parça bir şey alır giyerim seviyesine geliniyor. O heyecan yok artık...

Bunun yanında bir de maddiyat var tabi... En yakın komşularımdan bir tanesi misal, kendisi her bayramda çocuklarına yeni kıyafet alırdı. Dün yaşıtım olan oğluyla konuştum.
Yok ki kanka ' dedi.
Yani parası yok insanların artık...
Ama genel olarak yazınız çok güzel, her zaman olduğu gibi... Umarım ileride şen şakrak olur ve daha çok mutlu olur insanlarımız...

Sort:  

evet maalesef bu durumda olan insanlarımız da var umarım her şey daha güzel olur..

bir de şu var ki hangi avm'ye gitsek insan seli var, birkaç parça bir şey alıp da kasadaki dışarı uzanan kuyruğu görünce bırakıp gittiğim çok olmuştur.
bunlar da birbirine o kadar zıt şeyler ki anlayamıyorum bazen..

teşekkür ediyorum, sevindim:)
umarım herkes mutlu olur..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84