You are viewing a single comment's thread from:

RE: Markdown Neden Her yerde aynı Çalışmaz?

in #tr6 years ago

Busy nedir?
Steemitle farkı ne?
Steemit kullanmadan busy ile devam edebilir miyiz?
Ben bilmiyorum busy nedir 1 sene olcak neredeyse steemitte olalı hala çözemedim.
O yüzden bu makale bana fransız kaldı, ben ona Türk kaldım.

Sort:  

Busy iyidir iyi olmasına özellikle androidte çok kolaylaştırıyor, ama şu markdown farklılıkları insanı portekiz yapıyor.

araştırayım bari.
Steemitsiz kullanılabiliyor mu acaba, yani steem üstüne kurulmuş ayrı bir şey mi yoksa steemite bağlı mı yine kullanım şartları TOS.

Steem hesabına bağlı, ama eklenti değil web sitesi. Telefonda masaüstüne kısayol bırakıyor, browser açmadan (arka planda açıyor) kullanabiliyorsun. Masaüstünde de site olarak başarılı ama tabii steemconnectle bağlantı kurmalı.

yüzde kaç kesiyor busy

Busy de hiç kesinti yoktu, değişmediyse.

o zaman çok iyiymiş daha kullanışlı duruyor

Evet daha kullanışlı kesinlikle, ama postları Steemitten yazmak ve okumak daha iyi, dediğim gibi markdownlar aynı çalışmıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70979.17
ETH 3849.67
USDT 1.00
SBD 3.48