Markdown Neden Her yerde aynı Çalışmaz?

in #tr6 years ago

IMG_9585.JPG

Selam bütün steem tanecikleri ve bezelye tohumcuklarından katil balina olduğunu sanan dost pıtırcıkları.

Hepiniz iyisinizdir umarım, hatta çok iyisinizdir umarım ve hatta umarım.
Ummak insanları ummanlara götüren büyüklerine saygı, küçüklerine sevgi pıslatan mühimmiyatlı bir erdemdir, ama erdemlerin en önemlisi duyguyu yüklenebilmektir.

Evet, ben duygu yüklü bir uzay gemisi oldum. Niye mi oldum? Çünkü ben erdemlerin en önemlisine sahipmişim demek oluyormuş bu.

Sanırım sizi rahatsız etmeye geldim, içimden gelen rahatsız etmek fiiliyatta da gerçekleşirse ancak ben şahsen kendim olabilirim. Nasıl ki dağ başını duman alır gümüş dere durmaz akar ise, muhtaç olduğumuz kudret de damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur sözüyle beraber denizlere yelken açıp özgürlük şarkıları söyleyerekten aşkımızı yaşayabiliriz.

Aşk ne garip bir şey değil mi arkadaşlar, hem üç harfli hem tek heceli hem de ortasında ş var.
İşte bu yüzdendir ki bu kelimecik bu kadar güçlüdür.
Gücünü protein tozlarından aldığı iddia edilse de eski mektuplaşmaların tadı hiçbir ş de yokmuş.

Eskiden kimse kimsenin fontuna küfretmeden mutlu mutlu, yarı depresif ,yarı manik, pek pesimist ama çok şen şakrak ne güzel yazar imiş.

Bir devir geldi geçti artık yani anlayacağınız ya da anlayabileceğiniz veyahut anlamak istediğiniz yağmur damlacıkları akar imiş kalplere.

Utangaç ama soytarı, soytarı ama idealist, idealist ama tembel, tembel ama başarılı bir dönem geçmiş gitmiş, yanmış bitmiş kül olmuş.

Klavye şakırdıları arasında, yanlışlıkla caps lock a basmama içgüdüsüyle devam eder bu anlamsız gibi görünen, anlamsız ama soytarı, soytarı ama manidar cümleler topluluğu ama sadede gelecek olursam;

Şimdi bir MARKDOWN belası var, tam öğrendik bir şeyler kotarıyoruz derken, bir de ne görelim Markdown her yerde aynı çalışmıyormuş!

Bakınız mesela;

En son yazdığım blogumda ayraç olarak kullandığım resim Steemit'te böyle görünüyor;



ve fekat Busyden bakınca böyle görünüyor;



Bu genel olarak tüm resimler de aynı şekilde.

Bakınız @turkcebilim'in son postunun altındaki yorumum Steemit'te gayet düzgün görünürken;



Busy'de nasıl görünmekte;



Acaba ben mi birşeyleri yanlış yapıyorum diyorum ve yanlış yapmayacak dediğim @kamuhuzuru ya da @sudefteri'nin postlarına bakıyorum Busy'den ama onlarda da aynı sorunları görebiliyorum.

Hatta yine Steemitte enterla alt satıra geçtiğimiz satırları da Busy alt satıra atmıyor ve yanyana gösteriyor cümleleri.

esteemden bakayım diyorum. Orada genel olarak her şey düzgün ama youtube video paylaşıp kaynak linki de vermişseniz, kaynak linkini de embedded video olarak gösteriyor ve alt altalta 2 adet aynı youtube videosu görünüyor postlarda.

Nedir bu markdown'dan çektiğimiz, cevabı olan var mıdır?

Lütfen bana Markdown'u savunmayın, Busy'yi de savunmayın ve hatta Steemit'i de. Bana hak verin, benle beraber siz de kızın.

Demek ki neymiş bundan sonra postları sadece Steemit üzerinden hazırlayıp - okumak farzmış.
Allah kabul etsin.

Ne biçim bir post oldu bu da böyle...müzikti videoydu yutuptu da bırakmıyorum işte...


Story & Image Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirOZGN
ZAK000.png

Sort:  

busy hiç kullanmadığım için ve esteem'i de son zamanlarda bıraktığımdan bu gibi şeylerle şanslıyım ki hiç karşılaşmadım, yoksa kafayı yerdim neden böyle görünüyor diye:))

Demek ki neymiş bundan sonra postları sadece Steemit üzerinden hazırlayıp - okumak farzmış.
Allah kabul etsin.

:), süper. Bundan sonra postlara da "bu post en iyi steemitte görüntülenir" fivi birşey yazmalı ki başka platformda okuyanlar ayıplamasın 😝

mantıklı:))
steemit varken diğerlerinden okumasınlar onlar da:)

esteem yüzde 10 kestiği için kullanmıyorum.

:/ Zalımmış esteem.

Yazının formatıyla uğraşmak yazmaktan çok zamanımı alıyor benim en büyük şikayetim bu :)

hepimizin öyle:)

Sanırım bir çok kişinin öyle :)

Birşey yapmalı çalıyor kafamın içinde, Cahit Berkay vokalde :)

Busy nedir?
Steemitle farkı ne?
Steemit kullanmadan busy ile devam edebilir miyiz?
Ben bilmiyorum busy nedir 1 sene olcak neredeyse steemitte olalı hala çözemedim.
O yüzden bu makale bana fransız kaldı, ben ona Türk kaldım.

Busy iyidir iyi olmasına özellikle androidte çok kolaylaştırıyor, ama şu markdown farklılıkları insanı portekiz yapıyor.

araştırayım bari.
Steemitsiz kullanılabiliyor mu acaba, yani steem üstüne kurulmuş ayrı bir şey mi yoksa steemite bağlı mı yine kullanım şartları TOS.

Steem hesabına bağlı, ama eklenti değil web sitesi. Telefonda masaüstüne kısayol bırakıyor, browser açmadan (arka planda açıyor) kullanabiliyorsun. Masaüstünde de site olarak başarılı ama tabii steemconnectle bağlantı kurmalı.

yüzde kaç kesiyor busy

Busy de hiç kesinti yoktu, değişmediyse.

o zaman çok iyiymiş daha kullanışlı duruyor

Evet daha kullanışlı kesinlikle, ama postları Steemitten yazmak ve okumak daha iyi, dediğim gibi markdownlar aynı çalışmıyor.

This post has received a 28.57% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 95% payout rewards. Use this link https://on.king.net/shares to delegate SP to @Shares. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 11.43% upvote!
I was summoned by @tahirozgen. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

You got a 15.83% upvote from @upmewhale courtesy of @tahirozgen!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

This post has received a 0.09 % upvote from @drotto thanks to: @tahirozgen.

This post has received a 32.00% upvote from thanks to: @tahirozgen.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61135.20
ETH 2928.15
USDT 1.00
SBD 3.66