You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden Power Down Yapıyorum ve Neden Bot Kullanıyorum?

in #tr6 years ago

Power down peki o power ı nasıl yaptınız? Para mı yatırdınız? Az kaldı biraz daha düşerse steem ben de power up yapacağım sağlam para yatıracağım. Şimdi yazınızı okuyunca onun yerine bot mu abanayım??

Sort:  

İçerikte de belirttiğim gibi bot kullanırken dikkatli olmak gerekiyor mesela dünkü düşüşten doalyı ben 2 gündür kullanmıyorum. Median değeri kendini sabitlemeye başladığı zaman veya yükselişe geçtiği zaman tekrar kullanmaya başlayacağım.

Evet yatırım yaptım dışarıdan, umarım daha fazla kişi daha fazla yatırım yaparak biraz daha gelişimi hızlandırır diye umut ediyorum.

Direk Power Up yapmaktansa botlara yatırarak arttırmanızı öneririm elbette ama takip etmekte yarar var.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63042.71
ETH 3175.48
USDT 1.00
SBD 3.81