You are viewing a single comment's thread from:

RE: SÖZ OLA...

in #tr6 years ago

Merhabalar yine ben :) dediğiniz gibi burada anlatılmak isteneni anlamak için 'aşk' gerek. Ama okudumuzda nasıl bir açıyla baktığımıza göre değişir yorumumuz. Sonuçta insan olarak herşeyi anında kafamıza göre yorumlarız. Bende böyke bir yorum yazıyorum ne kadar doğru olursa.

Kuş gibi özgür olmanın güzelliği. Su gibi huzurla dolmadan bahseymiş. Ölüm her zaman olduğunu hatırlatmış. Ölüm olduğundan yeni bilgiler ,yeni yerler görüp birşeyler yapmaya devam etmekten bahsetmiş. Tabi bu kendi yorumum. Sağolasın böyle paylaşımlar yaptığın için bende kendimce bir yorum yapıyorum, inşallah böyle paylaşımlar çoğalır iyi günler .

Sort:  

Elimden geldiğince yazmaya gayret ediyorum siz paylaşımlarıma artı bir renk ahenk katiyorsunuz teşekkür ederim

Ne demek ben yorum yazabileceğimi düşündüğüm paylaşımlara yorum yazıyorum. Asıl siz bana o yorumu yapabileceğim içerikler verdiğinizden renkli bir konu seçtiğinizde sevinmelisiniz.

Teşekkürler inşallah devam edeceğim renklerdirmeye 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60046.04
ETH 2997.94
USDT 1.00
SBD 3.71