You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beetle Juice - Beter Böcek

in #tr6 years ago

Filimi eklediğiniz video üzerinden şöyle değerlendirmek istedim;
1988 yapımı bir film olmasına rağmen. Sadece sizin paylaşımınızdaki kısmı izleyerek bile. Çok kaliteli bir film olduğunu söyleyebilirim. Tabi konu ses gibi unsurları katmadan söylüyorum. Sonuçta nekadar iyi işlendiğini izlemeden bilemeyeceğim. Ama görsel efektleri o yıllardaki bilgisayarları düşünüldüğünde gayet güzel bir şekilde yapılmış. Düşünün şuanda bile o tarz efektler yapılırken orta halli bir bilgisayarla yaparken canınızı sıkacak derecede yavaş çalışırken.Tabi filimde çok fazla efekt olduğunu sanmıyorum lakin bilgisayarsız yapılmış efektlerde güzeldi.

Elinize sağlık böyle bir filmi burada tanıttığınız için. Özellikle eski film izlemekten çekinenlere 12 öfkeli adamı izledikten sonra hiçbir filme ön yargıyla bakmıyorum izlemek gerek eski film diye izlememezlik yapmak çok yanlış bir durum.

Sort:  

Doksanların dizileri ve filmleri benim icin vazgecilmez yeri ayri olan filmlerdir.. Ne mutlu bana size bu konuda farkindalik saglayabildiysem.. Muhakkak izleyin derim.. ☺

Boş vaktimde tavsiyenize uyup izleyeceğim. Yeni postlarda görüşmek üzere :)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69647.78
ETH 3689.98
USDT 1.00
SBD 3.23