Beetle Juice - Beter Böcek

in #tr6 years ago (edited)

Sizlere çocukluğumda çok severek izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum.. Benim gibi 90'lı yıllarda çocuk olanlar bilirler Beetle Juice yani Beter Böcek üç kere bunu tekrarladığınızda hemen yanı başınızda üç kağıtçı bir ruh belirir düşüncesiyle 😀 denemeyen yoktur sanırım..

Beetle Juice
Beetle Juice
Beetle Juice

Başrollerini Michael Keaton, Alec Baldwin, Geena Davis'ın paylaştığı Fantastik, Komedi tarzında bir film..

Konusundan biraz bahsedecek olursak..

Adam ve Barbara Maitland bir araba kazasında ölmüş genç bir çifttir. Fakat cennete giriş sırası çok kalabalık olduğu için beklemeye alınırlar. Bundan dolayı eski evlerinde hayalet olarak beş yıl daha kalmaları gerekmektedir. Fani dünyada evleri bir başka aileye satılınca keyifleri kaçar ve aileyi evden kaçırtmak için ellerinden geleni yaparlar ama bir türlü korkutamazlar. Bu nedenle de "Beetle Juice - Beter Böcek" adındaki bir ruhu tutarlar. Beter Böcek çok garip ve güvenilmez birisidir. Evde yaşayan ailenin kızı Lydia'ya aşık olan Beter Böcek işleri arap saçına çevirir..

Keyifle izleyeceğiniz mükemmel bir film benden söylemesi..
Filmin en sevdigim sahnelerinden birisi

Sort:  

başlıktaki 'beter böcek' yazısını görüp de gelmemek olmazdı:))

defalarca izlemişimdir galiba, şimdi görünce mutlu da oldum ama küçükken izlerken korkardım ben bundan ya:D

en sevdiğim sahnesi de budur, teşekkürler hatırlattığın için:)

Herkesin herbir sahnesini ayrı sevdiği bir film. Gençlere duyrulur guzel eğlenceli bir film izlemek isterseniz tercihlerinizden biri"Beter böcek"olsun. Bu arada izlerken bende korkmuyor degildim ama benim huyum sanırım bu aynı durumu "Elm saokağı kabusları" filminde "fredi' yi izlerkende yaşıyordum. Hem korkar hem izlerim 😀😀 Yorumun için teşekkürler..

benim en sevdiğim sahne bu☺☺filmi defalarca izledim..teşekkürler beni gülümsettin..

Bu sahnede bir harika.. Dönemin en iyilerindendi.. 😊 Teşekkürler..

belki de yaşım gereği izlemedim bu filmi ama konusu dikkatimi çekti en kısa zamanda izleyeceğim

Yaş kısmından eve kaçırmış olabilirsiniz ama izleyince bana hakvereceksiniz bundan eminim.. En kısa zamanda izlemeniz dileğiyle 😊

Filimi eklediğiniz video üzerinden şöyle değerlendirmek istedim;
1988 yapımı bir film olmasına rağmen. Sadece sizin paylaşımınızdaki kısmı izleyerek bile. Çok kaliteli bir film olduğunu söyleyebilirim. Tabi konu ses gibi unsurları katmadan söylüyorum. Sonuçta nekadar iyi işlendiğini izlemeden bilemeyeceğim. Ama görsel efektleri o yıllardaki bilgisayarları düşünüldüğünde gayet güzel bir şekilde yapılmış. Düşünün şuanda bile o tarz efektler yapılırken orta halli bir bilgisayarla yaparken canınızı sıkacak derecede yavaş çalışırken.Tabi filimde çok fazla efekt olduğunu sanmıyorum lakin bilgisayarsız yapılmış efektlerde güzeldi.

Elinize sağlık böyle bir filmi burada tanıttığınız için. Özellikle eski film izlemekten çekinenlere 12 öfkeli adamı izledikten sonra hiçbir filme ön yargıyla bakmıyorum izlemek gerek eski film diye izlememezlik yapmak çok yanlış bir durum.

Doksanların dizileri ve filmleri benim icin vazgecilmez yeri ayri olan filmlerdir.. Ne mutlu bana size bu konuda farkindalik saglayabildiysem.. Muhakkak izleyin derim.. ☺

Boş vaktimde tavsiyenize uyup izleyeceğim. Yeni postlarda görüşmek üzere :)

o yılların sıradışı filmlerindendi. en kötü yapımlar bile olsa o dönemde zevkle izlenirdi. oyuncularının kabiliyetli olmasının da katkısı büyüktü.

Gözünü sevdiğim yıllardır.. 😊 korku filmleri, dizileriyle baska bir boyuttu.. Begeniniz ve yorumunuz için teşekkür ederim..

You got a 9.52% upvote from @luckyvotes courtesy of @uzercanan!

You got a 17.65% upvote from @votepower courtesy of @uzercanan!

Defalarca izlediğim ve sevdiğim bir filmdi. Hem komik hem korkunçtu. 😃
Emeğine sağlık güzel arkadaşım beni o günlere götürdün. 😍

Aynı duyguları tasiyorum.canim hem komik hemde korkutucuydu ama guzel hemde cok guzel filmdi.. Teşekkürler..

Hem konu hem yorumlar beni güldürdü :)) Çok mutlu oldum ya akşam akşam :))

Not: hem korkup hem izleyenspor 😂

Sanırım ortak payda bu korkup izlemek.. Grubun adını tam yerinde olmuş (: Gülmeleriniz daim olsun..

Bayılırdım bu filme kaç kez seyrettim hatırlamıyorum anılarım canlandı 😊

Bende sayısını bilemiyorum ama şimdi bile zevkle izlerim.. Teşekkürler..

Aynı şekilde, ben teşekkür ettim hatırlattığın için .)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50