Bunlar hep bahane!

in #tr5 years ago
Uzun zaman sonra damağımızda kalmış olan o eski tadı aldık. Sevgili @embesilikat ile geçen hafta uzun uzun sohbet ettik. Profiline bakarsanız, 9 ay kadar önce yoğunluktan yakındığını hatta işi ağlama noktasına getirdiğini görebilirsiniz. Yoğunluk, özel hayat vs derken biz de o eski sohbetlerimizi unutmuş durumdaydık. Fakat kendisini bir süredir kızdırdığım için aklında benimle konuşmak varmış. Konuşmak diyorum ama kibarlığımdan yani :)

089304ae-1325-43e9-9e5c-6e236be28cc2.jpg

Kaynak

Şimdi Embesilikat'ın ağzından çıkanlara bakalım;

Doctor, hayatımda gördüğüm en sanşsız insanlardan birisin. Başaramadığın ya da olduramadığın şeyler için kimse sana çıkıp bir şey diyemez. Keza ben de demiyor/diyemiyorum. Sunduğun tüm gerekçeler fazlasıyla geçerli. Fakat neden hiç gerekçelerini de yendiğini görmüyorum? Yani hakem iki kez sana karşı haksız penaltı vermiş olabilir. Fakat neden hiç 3-2 kazandığını görmedim?

Bu serseri beni düşünürken izlemeyi seviyor. Bu sebeple sohbet burada mola verdi. Ben de napayım? Adam eleştiriyor. Haklı da. Bir şekilde kendim için sonuca dönüştürmem lazımdı. Gerekçelerini aradım. Uzun zamandır arka planda çalışan depresyonu da suçladım birkaç hayatımdaki detayı da. Nihayetinde kendimi suçluyordum. Ben bunu yaparken @embesilikat bir daha saldırdı.

Bak güzel bir bahanen olmasına rağmen rahatlıkla başarabileceğin bir örnek geldi aklıma... Sigarayı bırakmak istediğini söylüyorsun. Ev arkadaşların salonda sürekli sigara içiyor diye erteliyorsun. Kendi düzeninde daha kolay anlarım ama yine de bunlar bahane. Geçerliliği olsa da olmasa da bahane. Bu evde bile sigara bırakılabilir. Ya da okulda sürekli saçma şeyler oluyor. Bunların çoğu seni buluyor ama sen haksızlığa söveceğim diye ders çalışmayı bırakıyorsun. Böyle yapmaya devam edersen, haklı ama mutsuz olursun.

Sigarama elimi attım. İki tane daha çıkardım. Birini embesilikat'a uzattım. "Son sigaram olsun o zaman" dedim. Şöyle süzdü beni.

Yarından itibaren on tane sınava gireceksin. Şimdi yapma bence.

dedi.

Beni mi denedi anlamadım ama "bahane bunlar" cevabını verecek kadar iyi dinlemiştim karşımdakini. Birlikte birer tane sigara içtik ve sekiz gündür ağzıma sürmedim. Geçtiğimiz hafta on bir tane sınava girdim. Bu demektir ki; on bir tane sınavdan çıktım. Her biri sigara için de bir sınavdı. Fakat bir gerekçeye dayandırmadan karar alınca daha kolay aşılıyor sanıyorum.

Birkaç konuda daha çalışmalarıma geri döndüm. Uzun zamandır ilgilenmediğim uğraşlarımla yeniden ilgilenmeye başladım. Yani anlayacağınız şu an fena değilim :)

ayrac1.png

Bahane olayını da düşünmeden reflekssel bir hale getirebilirsem harika olacak. Çabuk sinirleniyor ve elimde olanları da bırakıyorum. Haksızlık dünya üzerinde hiç olmamalı diyerek hareket etmemek gerekiyor. Çünkü oluyor. O nedenle duruma kızıp uzaklaşma alışkanlığımdan hızlıca uzaklaşmam gerek. Bu sırada da eşitsizlik işaretini dövme olarak yaptırmak istiyorum. Hatırlatıcı olarak kullanırım :)

ayrac1.png

Eşitliği arayanlara, sigarayı bırakanlara, yazısına kapanış cümlesi eklemeyi sevenlere selamlar.

ayrac1.png

doc-son.png

Sort:  

Sigara konusuna çok sevindim hocam. Tekrar yazmaya başlamanızada.

Bu seviniş tarzım:

Posted using Partiko Android

Ahahaha çok iyi ya :) ya eskisi kadar yoğun bulunamıyorum ama çok uzakta değilim artık :)

Profilinizde tur atıyorum resmen. Her yazıya bir yorum atmak, her konuya burnumu sokmak istiyorum da şu yorum yapmak için sahip olmam gereken paralar yetmiyor (adını bilmemek ayıp değil, biliyormuş gibi yapmak ayıptır değil mi? Steem Power mıdır ne zırıltıysa işte o) Bir yerlerde bu kadar aynı düşüncelere sahip olan bu kadar aynı dili konuştuğum birileri var. Heyhat bunca zaman uzak kalmışım bu platforma.
Sigara ve çikolata mevzusunun güncel durumunu öğrenmek istedim. Umarım salonda fazlasıyla sigara ve çikolata tüketilmemiş, iradenizi kırmamıştır. Zaten evimizin salonu en büyük sınavımız. Kalabalık oluyor kafa karışıyor :) Selam olsun yeniden.

Steempower yorum atmana izin vermiyor mu? Birkaç lanet terimin sohbetimizi bölmesine izin veremezsin. Ben şimdi merak ettim hangisiydi diye. Uzun zamandır yazdıklarımdan pek memnun değilim ama ben de enerjinden anladım benzer şeyler çıkacak. En azından benzer tepkiler vereceğiz.

Çizgi.png

Sigara yok çikolata çok az. Hayatımın sonuna kadar öğrenci evinde yaşayacağım diye çok korkuyorum.

Çizgi.png

Heyhat bunca zaman uzak kalmışım bu platforma.

Sen bir de bu platformu altın çağlarında görecektin. Ne güzel içerikler yazıldı buralarda. Yavaş yavaş o kaliteye dönme eğilimindeyiz de oyuncu eksiğimiz vardı. Çok sayıda güzel insan terk etti buraları. Formalarını yıkıyorum. Bir tanesi sana olur gibi :)

Bana transaction hatası veriyordu. Yorum yapmak için yeteri kadar paran kalmadı, istersen yükle biraz gibi bir şeyler. Bir gün beklemek gerekiyordu refill olması için.
Ben bununla ve buraları öğrenmeyle cebelleşirken gerçek hayat yüzünü gösterdi ve yaklaşık bir haftadır bambaşka koşturmalara girip offline kaldım. Yani o sohbetimiz dört bir koldan kesildi:)
Geri döndüğümde discordundan steem powerına hepsini araştırıp o sohbeti akıcı hale getireceğim. Önce sağlık diyor, şimdilik ara veriyorum.

Sağlık kelimesini temsili mi kullandın emin olamadım fakat umarım bir sorun yoktur. Geçmiş olsun ya da bol şans diyeyim artık hangisi uygunsa.

Evet dört koldan kesildi hem de merakımı cezbetmişken :) Aramızda kalsın sosyal medyadan bakmaya çalıştım sana :)

Sen geri dön de diğer konular çok sorun değil. Kısa sürede hepsini çözersin.

.. Sunduğun tüm gerekçeler fazlasıyla geçerli. Fakat neden hiç gerekçelerini de yendiğini görmüyorum? Yani hakem iki kez sana karşı haksız penaltı vermiş olabilir. Fakat neden hiç 3-2 kazandığını görmedim?

vurmuş gol olmuş.

.. sen haksızlığa söveceğim diye ders çalışmayı bırakıyorsun. Böyle yapmaya devam edersen, haklı ama mutsuz olursun.

vurmuş FİFA olmuş.

Welcome back Doktor. It is a pleasure to see you again, sir ;)

Hocam her bıraktığınız link ayrı bir keyif :)

Evet epey etkili bir eleştiri konuşmasıydı. Hala işe yarıyor :)

Böyle yapmaya devam edersen, haklı ama mutsuz olursun.

Hocam adam olayı burada bitirmiş, ruhani bir konuşma havasında ayar vermiş sanki...

Valla çok sağlam ayarı verdi. Baksana sigarayı tak diye bıraktım :)

Adama evlenmek istiyorum dersen kendini kesin nikah masasında bulursun o derece ya :)

Tamam şimdi girer okur falan şımartmayalım :)

Şımarır çünkü biliyorum :)

Sigara konusuna sevindim. Umarım kalıcı bir süreç olur. Seni buralarda görmek durduk yere bana moral puanı kazandırıyor :) Bahane her ne kadar olumsuz bir kelime olarak görülse de, insan psikolojisi için bahaneleri önemli görüyorum, ihtiyacımız var bahanelere. Her zaman acı gerçeklerle yüzleşmek zorunda mıyız sanki :))

Moral puanın olayım sevgili özgen :) Kalıcı olur sanıyorum çünkü artık sigara içen biri olmak istemiyorum. O amerikan filmlerinde sattıkları kadar cool durmuyor bende :D

Her zaman acı gerçeklerle yüzleşmek zorunda mıyız sanki :))

Bizim arkadaş grubunda böyle çıkış yapanlara "Konuş lan deliii" diyerek herkes destek çıkardı. O tadı verdi bana bu cümlen :)

Bahanelere ihtiyaç kısmı için haklı olabilirsin ama bunu ben boyutlarında yapmamak gerek :)

:))

doktorlar da antidepresan verirken belirli dozlarda veriyor, bütün paketi bir kerede kullan demiyor tabi :))

Sigara konusunda sizi tebrik ediyorum. Umarım kolay bir süreç olur sizin için.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim :) aslında tembelliğe çok uygun. Tek yapmam gereken şey; bir şey yapmamak :)

Sizi anlıyorum:)

Posted using Partiko Android

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Fakat neden hiç gerekçelerini de yendiğini görmüyorum?

filozofvari konuşan böyle bir arkadaşım hem olsun isterdim hem de olmasın:)
bazen insan gerçekleri kendine bile itiraf edemezken, bir başkasından duymak istemiyor🤷‍♀️

"Son sigaram olsun o zaman"

ama sana sigarayı bıraktırmış ya buna çok sevindim, tebrik ederim👌

Tam olarak "itiraf edemediğimiz için" böyle arkadaşlıklar gerekli :)

bol itiraflar o zaman:)

Sigarayı 15 sene önce kendi irademle bırakan biri olarak sigarayı bırakmana çok sevindim, umarım bir daha başlamazsın benim gibi, ben elimden sigarayı bir attım bir daha elime almadım , sen de yap öyle olur mu :) bir daha eline alma. Bunu yapabilirsin, bu güç sende var:)

Teşekkürler sevgili Baycan :) şimdilik iyi gidiyorum. Çikolatayı da ayrı bırakmam gerekecek ama :D

Sigarayı bırakan çikolatayı hayli hayli bırakır:)

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63594.33
ETH 3039.42
USDT 1.00
SBD 4.10