You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bunlar hep bahane!

in #tr5 years ago

Sigara konusuna sevindim. Umarım kalıcı bir süreç olur. Seni buralarda görmek durduk yere bana moral puanı kazandırıyor :) Bahane her ne kadar olumsuz bir kelime olarak görülse de, insan psikolojisi için bahaneleri önemli görüyorum, ihtiyacımız var bahanelere. Her zaman acı gerçeklerle yüzleşmek zorunda mıyız sanki :))

Sort:  

Moral puanın olayım sevgili özgen :) Kalıcı olur sanıyorum çünkü artık sigara içen biri olmak istemiyorum. O amerikan filmlerinde sattıkları kadar cool durmuyor bende :D

Her zaman acı gerçeklerle yüzleşmek zorunda mıyız sanki :))

Bizim arkadaş grubunda böyle çıkış yapanlara "Konuş lan deliii" diyerek herkes destek çıkardı. O tadı verdi bana bu cümlen :)

Bahanelere ihtiyaç kısmı için haklı olabilirsin ama bunu ben boyutlarında yapmamak gerek :)

:))

doktorlar da antidepresan verirken belirli dozlarda veriyor, bütün paketi bir kerede kullan demiyor tabi :))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62025.59
ETH 3074.98
USDT 1.00
SBD 3.84