Sort:  

Tabiiki çay bardaklarıyla:))

Na zdarovye!

Aynen katılıyorum :))

Za zdarovye! Bak bu detay bilgidir kullan :)

Hahaha ben de başka dilde şerefe demek sanmıştım :))) bilmeyince çaktırmadan aynen katılıyorum yazdım, çok akıllıyım :)

Aslında öyle biliniyor hatta öyle. Biri afiyet olsun gibi bir anlam taşırken diğeri şerefe demek :)

Polonya da kullanılan iki kelime öğrenmiş oldum teşekkür ederim hocam. Steemiti bu yüzden seviyorum mutlaka kıyıdan köşeden bilgime bilgi katıyor. Araştırmaya yöneltiyor.

O zaman steemit bir güzellik daha yapsın :) rusça bu kelimeler :)

İşte buna sesli güldüm . Çok güzel araştırmışım, Google da Polonya da kullanıldığı yazıyordu :) demek ki polonya da Rusça konuşuluyor :) teşekkür ederim doktor :)

Aslında Lehçe konuşuluyor ama Rusça ile çok fazla benzer kelimeler varmış.
Ben teşekkür ederim efenim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71