You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Türkiye'de Neden Yaygınlaşamıyor ?

in #tr6 years ago

Hocam merhabalar :) teşekkür ediyorum fakat ben de artık hangisini okuyacağımı şaşırmış durumdayım :)

Yeni gelen insanlar için bence artık yeterince proje var. Yani #tryardim ile ücretsiz destek alabiliyorlar. #quraturk ile destek alabiliyorlar. Herhangi bir bilimsel kaliteli içeriğe #turkcebilim etiketinde biz destek veriyoruz. Keza @anadolu gibi ücretsiz oylayan insanlar var. #cointurk etiketi ile kuşadası 15 içerik oyluyor her gün. Yani bence yeni başlayan biri etrafına bakarsa kendine yürüyecek bir yol bulur :) okunma konusuna bir şey diyemeyeceğim maalesef ben de takip ettiğim insanlara zaman ayıramaz oldum. Sadece çok beğendiğim birkaç kişi için bildirim açtım onları okumaya çalışıyorum. İçerik hazırlama ve #turkcebilim ayırabildiğim tüm zamanı alıyor

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70840.59
ETH 3807.58
USDT 1.00
SBD 3.42