You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hadi Biraz Oyun Oynayalım, Eğlenelim...

in #tr6 years ago

Dizi karakteri olduğu için çok açıklama yapmama gerek yok sanırım fakat yaratılmış en iyi karakterdir :D


25 Yaşında profesyonel öğrenciyim :)


Etiket konusuna gelirsek de bence etiket yerine etiketin discord kanalında paylaşım yapılabilir. En azından böyle bir mantık yaratmamak adına. Tabi ben de çok net yaklaşamadım. Sadece bu fikre daha yakınım. Ayrıca etiketin fikir babası (madem erkeksiniz :D) sizsiniz ve çok minnettarız :)

Sort:  

Profilden mi kaynaklı bilmiyorum ama yaşınızı daha büyük bekliyordum.Yazılarınız da bana öyle bir etki yaratmış olabilir :)

Bunu olumlu değerlendiriyorum hocam? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63849.10
ETH 3132.18
USDT 1.00
SBD 3.89