You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vahşi Doğanın Sumo Güreşçileri; Su Aygırları

in #tr6 years ago

Belgesel tadında olmasını amaçlıyorsan çok fazla kişisel fikir verme :) fakat bence böyle daha güzel :)

Ayrıca 3 kg diş olmaz ya bir yanlışlık olsun lütfen :D

Sort:  

Bakayım bir hocam, kontrol edeyim yeniden.

Yok ben aksi bilgiye sahibim anlamında demedim :) sadece inanmak istemedim çok fazla diye :D

Aslında tek bir kaynakta böyle geçiyor, ne olur ne olmaz ben de işkillendim. Aslında 50 cm uzunluğunda bir diş 3 kg olabilir mi? Açıkçası bana da şaibeli geldi ama o kısma bir dokunuş yapayım en iyisi.

Olabilir ya. 50 az değil

Üstad kafalarının ağırlığı yarım tonu bulabiliyormuş.

the-hippo-418162_1280.jpg

Dişlerinin bu kadar büyük olduğunu varsayarsak olabilir aslında.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62891.03
ETH 3103.58
USDT 1.00
SBD 3.89