You are viewing a single comment's thread from:

RE: Farklıydı bu hikaye

in #tr5 years ago

Profiline girip tekrar baktım. LA anılarını okuduğumuz, bana bir saat önce ilginç bir yorum yapan @steinhammer olduğundan emin olmak istedim :)

Oldukça güzel bir yazı tebrik ediyor ve eklemek istiyorum;

Hiçbir hikaye maalesef güzel olabileceği için güzel olabileceği şekle bürünemiyor.

Sort:  

Normal yazılarımdan biraz farklı oldu bu :) Ben de bir daha girdim profilime acaba kapıyı açık mı bıraktık diye...
Teşekkürler @doctorbishop!

Sabah sabah iyyi geldin :D Kapı açık kalsın hocam. Sen böyle çeşitlilik sağlarsan biri o kapıdan girer belki de gezi yazısı çıkarır :)

her zaman gelsinler ve yazsınlar. sanırım gönül kapım açık kalmış, hep ondan oldu bu çeşitlilik.

Oturup yazan herkes biraz öyle değil midir?

eminim ki öyledir. ayakta yazanlara da ayıp olmasın onlar da bence çok farklı değildir. bu yorumlar bana cesaret veriyor ama gerçekten. içten teşekkürler :)

Ben teşekkür ederim. Güne ortalamanın üzerinde başladım. Ayakta yazanlara rağmen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62845.90
ETH 3173.24
USDT 1.00
SBD 3.82