You are viewing a single comment's thread from:

RE: Minik Eren'e Umut Ol [BAĞIŞLAR ULAŞTI]

in #tr6 years ago

çok zor bir şey başarmışsınız ülkemizde ne yazık ki bu gibi önemli hastalıklar görmezden gelinmeye devam ediliyor Amerikaya baktığınız zaman ilik kanseri olan çocukların hayalleri makeawish gibi bir çok kurum tarafından takip ediliyor ve gerçekleştirilmeye çalışılıyor bunların reklamları yapılıyor bazen viral oluyor bazen açık açık yapılıyor. Çok ünlüler bile gelip çocuklarla görüşüyorlar mesela süper kahraman rolünde oynayanlar.
Siz de onların süperkahramanı oldunuz.
Tebrik ederim :)

Sort:  

çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi Amerika'da böyle çocuklarımıza çok daha fazla önem veriliyor. Süper kahraman rolündeki dünyaca üne sahip insanların bile gidip ziyaret ettiğini biz buradan takip ediyoruz, bizde de böyle bir bilincin oluşacağına inanıyorum. :) Steemit'teki Türkler olarak duyarlı olduğumuzu gösterdim diye düşünüyorum. Normal hayatta da benim için şaşırtıcı büyüklükte bağışlar topladım farklı yardıma muhtaç insanlar için. Öğretmen olduktan sonra iyi insanların hala bitmediğini daha iyi gördüm. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63914.94
ETH 3312.82
USDT 1.00
SBD 3.92