You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Organımız Daha Varmış

in #tr6 years ago

Bence biz bizzat virüsüz. Ajan Smith'in söylediği gibi:)
Ya da bakteri değilsek bile, bakteriler bizim organımız da değil, biz bakteri torbasıyız.
Bugün bir insanlığa gıcık olasım var.

Sort:  

Yıllardır benim teorim hepimizin "bi'kase yoğurt" olduğu yönündeydi fakat senin fikrini de değerlendireceğim :)

Bu arada Ganj da nehir değil. Ganj Nehri’nin 100 ml’sinde 1.5 milyon bakteri varmış. Normal değer 500’müş.
@arafs ortalıkta yok, benim geyiğimle idare edeceksin artık.

Sensin nehir değil ya ne demek nehir değil! Çok üzüldüm şimdi :(


Senin geyiğine bak bir de benimkine bak. Sen sağda solda satacağım bilgiler veriyorsun ben sana "sensin nehir değil" diyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58773.92
ETH 2988.08
USDT 1.00
SBD 3.74