Sort:  

Sevgili @edebiyat, ne desem bilmem ki. İçtenlikle çok teşekkür ederim yorumun için. Kızma kimseye, deliden deli anlarmış, demek sen de delisin üzgünüm :)

Halbuki delilik mutlu olmak ve mutlu etmektir, özgür olmak ve özgür kılmaktır.

O zaman deliliğin dağlarında deliliğe övgüler yağdırmaya devam.

👏👏👏

Aklın hükmüne son vereceğiz!✌😀

Şu an sinirlerimi zorluyorsun. :) Geçenlerde bir yarışma başlattım. İki gün oldu kimse katılmadı daha. Hafta sonuna kadar zaman var. Kimse katılmazsa asıl kimliğimi ortaya koyacağım artık. :)

:)
Şimdi baktım yarışmaya, umarım katılan olur ama sanki henüz bu mecra için iddialı bir konu şimdilik, ve insanlar konu hakkında yazmaya çekiniyor olabilirler. Bozma moralini, edebiyat etiketi için yaptığın tüm uğraşlar için minnetarız sana. 🙏

Ah be hocam. İnsanlar senin benim yaptığımızı yapmak için gelmemişler Steemit'e. Para kazandıran bir site varmış, hadi üye olayım; diye gelmişler.

Aklımda bir hafta boyunca bir şairin herhangi bir şiirinin tahlilini yapmak üzere hazırlanacak bir etkinlik vardı. Sonra değiştirdim. Yetkin edebiyatçı olsaydı neler neler yapardık.

Ama bu konu gerçekten iddialı değil. İnternette, sevgili @baycan'ın dediği gibi öğrencinin ders çalışma kitabında bile bilgi bulabilirler. Elşmden geldiğince herkese koşmaya, yetişmeye çalışıyorum. Yetersiz kaldığım da oluyor. Seviniyorum buna. Katılım iyi oluyor #edebiyat'a. Fakat bu yarışmaya katılım olmazsa artık ben ne diyeyim... O kadar insanı yardım etsinler diye bir araya topladım.

Bazen çabaların boşa gitmesi gerçekten insanı yaralıyor. Ama sen yine de küsmeden, kırılmadan, suçlamada bildiğin yolda devam et @edebiyat. Yolun hep açık olsun.

Ben bildiğim yoldayım. O yol senin, bildiğimiz yol. İsteyen sürer istemeyen sürmez. Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64107.66
ETH 3148.40
USDT 1.00
SBD 3.84