Dedim... Dedi...

in #tr6 years ago (edited)

dedi.JPG



Koşup duruyordu
Koş ama! Dedim,
Düşecekti,
Düşme! Dedim,
Düştü,
Ayağa kalktı
Bana yürüdü,
DostuM!
Çok mutluyum. Dedi
Neden? Dedim.
Koşuyordum ama neden koştuğumu bilmiyordum. Dedi.
Yani? Dedim.
Sen seslenince anladım. Dedi.
Ne anladın? Dedim.
Düşmek istiyordum, bile isteye. Dedi.
Göz göre göre! Dedi.
Birinin benim Düşmememi istediğini bilerek
O mutluluğun bana verdiği keyifle
Dizimin patladığını hissetmeyeceğimi bilerek
Sen DüşMe de diye,
Düşmek için koşuyormuşum. Dedi.
Ah! Dedim.

Son defa uyanınca güne merhaba diyecekmiş gibi ilk rüyasına uyanacakmışçasına baştan yenik olmaya alışmaya alışamayan yüzüne kimsenin bakmadığını fark ettiği noktada olan aşkı için kara kaplı defterine akıttığı gözyaşlarına ağlamak diyemeyecek kadar sert dipnotlarla dolu bu hayatta ne güzel bir ayrıntısın sen. Dedim.

Hayatın güzelliğini göremeyen gözleri, çok uzaktan gelen karamsarlığın sesi sağır eder. Artık onlar hem kör hem sağır olmuşlardır, ta ki kör gözleriyle karanlıkta bir ışık görene kadar. İşte o zaman sağırlıktan kurtulurlar ama ilk duyacakları ses yeniden çoook uzaklardaki karamsarlığın sesi olacaktır. Eğer mücadele edip bu sesin ne kadar uzaktan geldiğini anlayabilirlerse karamsarlığın sesi onları evin diğer odasında yere düşen toplu iğnenin yere düşme sesi kadar rahatsız edebilir ve kör gözler açılır, artık hayat güzeldir. Dedi.

Gel Sarılalım Dedim.

Sarıldık.

Okuyup bana katlanan herkese teşekkür ederim. Bir sonraki postta görüşmek üzere derken, sizleri "Light in Babylon" grubunun, Hinech Yafa şarkısını İstiklal Caddesinde seslendirdiği muhteşem performans ile başbaşa bırakıyorum.
Saygı ve sevgiler.


Story & Image Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirOZGN
ZAK000.png

Sort:  

This post has been upvoted by @minibot with 41.6%!
Thank you for giving your trust and witness vote to my creator @isnochys!
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @minibot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Tek başına büyük bir alemsin sen ve neden sadece ben fark ediyorum bunu. Bilmiyorum. İnsanların gerçek anlamda sanat değeri taşıyan eserlere uzak durması beni üzüyor, kızıyorum bir yerden sonra.

Sevgili @edebiyat, ne desem bilmem ki. İçtenlikle çok teşekkür ederim yorumun için. Kızma kimseye, deliden deli anlarmış, demek sen de delisin üzgünüm :)

Halbuki delilik mutlu olmak ve mutlu etmektir, özgür olmak ve özgür kılmaktır.

O zaman deliliğin dağlarında deliliğe övgüler yağdırmaya devam.

👏👏👏

Aklın hükmüne son vereceğiz!✌😀

Şu an sinirlerimi zorluyorsun. :) Geçenlerde bir yarışma başlattım. İki gün oldu kimse katılmadı daha. Hafta sonuna kadar zaman var. Kimse katılmazsa asıl kimliğimi ortaya koyacağım artık. :)

:)
Şimdi baktım yarışmaya, umarım katılan olur ama sanki henüz bu mecra için iddialı bir konu şimdilik, ve insanlar konu hakkında yazmaya çekiniyor olabilirler. Bozma moralini, edebiyat etiketi için yaptığın tüm uğraşlar için minnetarız sana. 🙏

Ah be hocam. İnsanlar senin benim yaptığımızı yapmak için gelmemişler Steemit'e. Para kazandıran bir site varmış, hadi üye olayım; diye gelmişler.

Aklımda bir hafta boyunca bir şairin herhangi bir şiirinin tahlilini yapmak üzere hazırlanacak bir etkinlik vardı. Sonra değiştirdim. Yetkin edebiyatçı olsaydı neler neler yapardık.

Ama bu konu gerçekten iddialı değil. İnternette, sevgili @baycan'ın dediği gibi öğrencinin ders çalışma kitabında bile bilgi bulabilirler. Elşmden geldiğince herkese koşmaya, yetişmeye çalışıyorum. Yetersiz kaldığım da oluyor. Seviniyorum buna. Katılım iyi oluyor #edebiyat'a. Fakat bu yarışmaya katılım olmazsa artık ben ne diyeyim... O kadar insanı yardım etsinler diye bir araya topladım.

Bazen çabaların boşa gitmesi gerçekten insanı yaralıyor. Ama sen yine de küsmeden, kırılmadan, suçlamada bildiğin yolda devam et @edebiyat. Yolun hep açık olsun.

Şimdi sırf yorum yazmış olmamak için yazmış gibi gözükmeyeyim derken, kendimi yazıyor buluyorum. Tutamıyorum, yoruma değer olduğunu biliyorum ve hala yazıyorum. Ve siz de hep yazın. Bu bir deliliğe övgüdür.

Güzel yorumun için teşekkürler @feryuse. Dünyayı akıllılar mahvetti :)

Ve deliler kurtaracak. Delirmeleriniz bol olsun.

Ne yazsammki bilemedim. Bambaşka birşey olmuş bu. Farklı ama tüm farklılardanda güzel. Anlatamıyorum

Çok teşekür ederim, değerli yorumunuz için. Beğendiğinize sevindim.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 5 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return! @tahirozgen

This post has received a 12.08% upvote from thanks to: @tahirozgen.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

This post has received a 22.22% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 95% payout rewards. Use this link https://on.king.net/shares to delegate SP to @Shares. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

This post has received a 0.22 % upvote from @drotto thanks to: @tahirozgen.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02