Sort:  

benim de naletim var. Lanet ve Nalet biraraya geldi mi böyle şeyler çok normal. :)

Ben az önce tanrının beni asla kutsamayacağını söylemeyi unuttum. Kusura bakma hocam. İyi niyetle dua ettin ama onunla aramızda birkaç problem var, hiçbir müzakere sonuç vermiyor. Hayırlısı artık.

Öyleyse Afrodit seni kutsasın.

Ben Lilith severim hocam :D

Onun kutsama özelliği maalesef yok hocam. Lilith seni kuşatsın diyebilirim en fazla.

çok teşekkür ederim. çok mutlu oldum.

ben bazen böyle mutlu olurum biliyor musun
sokakta yürürken dondurma yalayabilen
evde doritos ve kola tüketmekten zevk alan 80 yaşındaki dede gibi.

Benim böyle bir dedem olsaydı inan Lilith kuşatmalarından daha çok mutlu olurdum.

Ben dede olunca olurum böyle, o vakit senin de deden olurum.

O zamana kadar Lilithe emanetsin.

Benim de torunlarım olacak. Ben de öyle bir dede olabilir miyim dede? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63700.12
ETH 3136.09
USDT 1.00
SBD 3.83