You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kara Defter - Çizim #10 - Erkek Portre / Black Notebook - Illustration #10 - Male Portrait

in #tr5 years ago

Hocam selamlar. Çizimin başına baktığımında böyle sonuçlanacağını hiç tahmin etmedim açıkçası :) Gerçekten harika olmuş, bence çizimlerinize haksızlık ediyorsunuz.

Bu şekilde yaptığım ama içime sinmediği için sizlerle paylaşmadığım bir yığın resim biriktirdim.:)

Paylaşmadığımız çizimleri daha bir merak ettim, lütfen bu şekilde düşünmeyin.

Ayrıca bir yüzün tamamını nadir çiziyorsunuz ama gayet başarılı, simetri de en ufak hata göremedim. Çok doğal duruyor, elinize sağlık. Ben çok beğendim :)

Sort:  

Selam @elektroyazilim. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çok incesiniz.

Paylaşmadığınız çizimleri daha bir merak ettim..

Aslında o çizimleri toplu halde paylaştığım bir post hazırlayabilirim.

Çok teşekkürler, beğenmenize çok sevindim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87