Kara Defter - Çizim #10 - Erkek Portre / Black Notebook - Illustration #10 - Male Portrait

in #tr5 years ago (edited)

YeniBelge 2019-08-06 15.23.22.jpg

Merhaba Arkadaşlar,

Uzun bir aradan sonra yeni bir çalışmayla tekrar sizlerleyim. Bu çizimimde yine bir erkek portresi yapmaya çalıştım.

Her ne kadar ilk aşamada bir logo çizimini andırsa da sonraki aşamalarda yüz şeklini ortaya çıkartmayı başardım sanırım.

Eksikliklerin olduğunu biliyorum ama daha fazla uğraşmak istemedim açıkçası. Çünkü bazen uğraştıkça bozuluyor ve içinden çıkılmaz bir hal alabiliyor. Bu şekilde yaptığım ama içime sinmediği için sizlerle paylaşmadığım bir yığın resim biriktirdim.:) Bu resmin de onların arasına girmemesi adına daha fazla uğraşmak istemedim.

Umarım beğenirsiniz.

YeniBelge 2019-08-06 15.12.53.jpg

YeniBelge 2019-08-06 15.14.24.jpg

YeniBelge 2019-08-06 15.15.39.jpg

YeniBelge 2019-08-06 15.18.54.jpg

20190802_165302.jpg

20190802_165309.jpg

YeniBelge 2019-08-06 15.23.22.jpg

Kullandığım Materyaller:

  • Siyah Defter
  • Beyaz Kuru Boya Kalem
  • Silgi

Başka bir çizimde tekrar görüşmek dileğiyle..
Hoşça kalın.

8SzwQc8j2KJZWBXFXnbnQ1FtoZhRqrTWozhqoqWHpGmpmnAZRMyfJdhC2wRmsPHnqVx6weo82UcciUch4LbPP58rmMQR8EJzCurmNS7i8CwjNNNW1rN.png

Hello friends,

After a long break, I am with you again with a new study. In this drawing I tried to make a male portrait again.

Although it reminds me of drawing a logo in the first stage, I succeeded in revealing the shape of the face in the next stages.

I know there are shortcomings, but I didn't want to bother any more. Because sometimes it gets distorted as you try and it becomes inextricable. I didn't want to work hard to make sure that this picture didn't get between them.

I hope you will like it.

Materials I use:

  • Black Book
  • White Dry Paint Pen
  • Eraser

Hope to see you again in another drawing.
Goodbye.

Sort:  

Hocam selamlar. Çizimin başına baktığımında böyle sonuçlanacağını hiç tahmin etmedim açıkçası :) Gerçekten harika olmuş, bence çizimlerinize haksızlık ediyorsunuz.

Bu şekilde yaptığım ama içime sinmediği için sizlerle paylaşmadığım bir yığın resim biriktirdim.:)

Paylaşmadığımız çizimleri daha bir merak ettim, lütfen bu şekilde düşünmeyin.

Ayrıca bir yüzün tamamını nadir çiziyorsunuz ama gayet başarılı, simetri de en ufak hata göremedim. Çok doğal duruyor, elinize sağlık. Ben çok beğendim :)

Selam @elektroyazilim. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çok incesiniz.

Paylaşmadığınız çizimleri daha bir merak ettim..

Aslında o çizimleri toplu halde paylaştığım bir post hazırlayabilirim.

Çok teşekkürler, beğenmenize çok sevindim.

Harika olmuş 😊

Teşekkürler Nurengiz hanım. Çok naziksiniz. Beğenmenize çok sevindim..


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Bence gayet içine sindirebileceğin bir sonuç çıkmış. Paylaşmadıklarını da merak ettim şimdi.

Senin de belirttiğin gibi, ilk aşamada logo gibi olması zaten şaşırtıcı. Her çizimde aynı duyguyu yaşıyorum sanırım, bu başlangıcın bu sona ulaşmasını tahmin edemezdim diye :)

Ellerine sağlık.

Mesajınızı yeni gördüm hocam. Bu partiko bildirim göndermez oldu bana nedense..
Bakalım, paylaşmadıklarımı iki postla paylaşmama nedenimi de yazarak paylaşmak istiyorum.
Değerli yorumunuz için çok çok teşekkür ederim hocam. Beğenmenize çok sevindim.

ilk resimle final arasındaki fark çok şaşırtıcı oluyor her zaman:)
ellerinize sağlık, paylaşmadıklarınızı da merak ettim kesin onlar da güzeldir:)

Şu üzerimdeki isteksiz ve yorgun hali attığım ilk fırsatta paylaşmak istiyorum inşallah.
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim @sudefteri.

Congratulations @maonx! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94