You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çok soru var

in #tr6 years ago

Güzel bir konuya değinmişsiniz hocam. tamamen katılıyorum yorumunuza ve maalesef ki benim en çok üzüldüğüm şey siz yaşlı bir amcada bu duruma şahit olmuşsunuz ben ise gençlerde de aynı kafa yapısını görmekten çok üzülüyorum. Sadece yaşlılarda olsa hadi bir 20 bilemedin 30 sene sonra bir ışık göreceğim, ama maalesef ki genç neslimizi de zehirliyor önceki nesiller. Kimisi anne ve baba olarak, kimisi de sözüm ona öğretmen olarak. Zaten asıl kutuplaşma yaşamamızın ve ilerleyemeyişimizin sebebi aklımızın hep birilerinde kirada olması değil mi? Ha bu kira bari bir gelir getirse Steemit'teki gibi :)

Sort:  

O kadar ciddi bir mantık değişimine ihtiyacımız var ki hocam... Düşünmeyi geçtim gözlerine sokulanları göremeyebiliyor insanlar. Aklımız kirada değil. Kullanmamak kolay gelmiş, söylenenleri yapmak, doğru bilinenleri sorgulamamak vs. Bakalım sonumuz hayrola :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86