You are viewing a single comment's thread from:

RE: Köy Gezisi 👣

in #tr5 years ago

Dedenizin bahsettiği tarihi görmesi beni biraz şaşırttı. Doğru Osmanlı zamanında en azından yıkılma evresine girmeden evvel Ermenilerle gayet iyi ilişkiler kurulmuş. Ama bunun tarihi bir insan ömründen daha eski. Bu sebeple bilmesine şaşırdım. Fotoğrafla güzel elinize sağlık. Hatta ilk fotoğraf için Photoshop çalışması mı acaba dedim, filtreli gibi geldi çünkü.

Sort:  

Dedemin abisi 97 yaşında vefat eti. bu anlattıkları zaten görmemiş oda büyüklerinde duyuduğun söyledi, 2016 yılında köye giderken her köyde kilislerin olması benimde dikkatim çekmişti bende bu merakım ona sordum kendiside cevapladı.
Fotoğraflarda hiç bir şekilde photoshop yok sadece efek eklenmiştir. Kilis fotoğraflarında tek bir karde birleştirdim.
Fotoğraflarında beğendiğiniz için teşekkür ederim 🙏🏻 @etasarim
sormak istediğiniz başka şeyler varsa seve seve cevaplarım😊

You got a 12.05% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63094.38
ETH 3148.11
USDT 1.00
SBD 3.88