You are viewing a single comment's thread from:

RE: Karavanlı bisiklet

in #tr5 years ago

Ben o kısmı bir sorayım hocam belki de denildiği kadar maliyetli değildir. Tanıdık bir usta var 1-2 güne haber verirrim size. Bu arada hocam ilk görselin kaynağını belirtmeyi unutmuşsunuz kuratöre koyacağım da.

Sort:  

Karavan çok küçük görünüyor ya

Posted using Partiko Android

@etasarim :) valla çok sevinirim
Kuratör de ekledim çok sağolun

Sordum 500-600 TL tutar dedi.

Gerçekten mi 😃😃😃😃 @etasarim

Evet sordum, resimleri gösterdim sizin bahsettiğiniz aksamdan bahsettin, ne kadara yaptırılır dedim. Öyle fiyat verdi.

Konuştuğunuz usta ile görüşüme imkanımız var mı acaba ? @etasarim

Yani Ankara'da, sorayım belki telefonla görüşebilirsiniz. En kısa zamanda dönerim size.

Tamam o zaman sizde haber bekliyorum 😊😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70700.78
ETH 3798.19
USDT 1.00
SBD 3.43