You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişi, Çevresindeki İnsanlarin Ortalamasıdır

in #tr5 years ago (edited)

İnsanları yönlendireceğiniz konusunda o öz güvene sahipseniz, o yorgunluğa razısınız demektir. Ama ben genelde insanları değiştirmeye çalışmam. Onun yerine ideal insanları bulurum, beni olduğum gibi kabul edip benim değerlerime saygı duyacak. Gerisi teferruat yani. Kendimi geliştirmem benimle alakalıdır. Etrafımın bu gelişime katkı sağlamasını beklemiyorum. Eğer sağlarlarsa ne ala, yok sağlamazlarsa herkesin kendi hayatı. Çok düşünmeye gerek yok. Umarım bu halinizi çabuk atlatırsınız. İnsanı yıpratır çünkü.

Sort:  

Haklisiniz evet ama etrafinizda ki insanlarla fazlaca zaman geçirdiğinizde istemsizce uyum sağlamis oluyorsunuz ve bazen beraber yapilan seyler sizi geriye atabiliyor. Ben kotu etkilendigimden bahsettim. Ama tabii her insanla ayni ortak degerlere sahip olmayabiliriz.

Posted using Partiko Android

Eğer sizi kötü etkiliyorlarsa bence arkadaşlığınızı düşünün. Beni dibe çeken insanlarla arkadaşlığımı devam ettirmezdim ya da araya mesafe koyardım. Zaman bu kadar değerliyken saatlerinizi niye sonrasında sizi huzursuz edecek şekilde harcayasınız ki?

Çok tesekkür ederim değerli tavsiyeniz için. Ayni fikirdeyim. Baktim ki saatlerim dakikalarim boşna gidiyor. Kendi hayatim icin hic bir sey yapamiyorum. Basarili insanlar kendi ozel hayatlarina 1 saat bulamazken ben ozel hayatimla gunumu bitiriyorum. Tavsiyeniz icn tekrar tesekkur ederim 😊

Posted using Partiko Android

You got a 26.89% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

You got a 6.60% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70439.87
ETH 3810.76
USDT 1.00
SBD 3.44