You are viewing a single comment's thread from:

RE: İkinci El Ürün Satmak | Zebramo

in #tr5 years ago

Bu siteyi ilk defa duyuyorum hocam, bakmak lazım. İlk satışınız hayırlı olsun, heyecandan yaptıklarınız gülümsetti :) Baya iyi bir jest olmuş. Dürüstlüğünüze de hayran kaldım. Yalan olmasa da eksik bilgi verebiliyor insanlar.

Bu arada kargo olayı alıcı ve satıcının arasındaki anlaşaya göre mi? Yani sitenin anlaşmalı kargosu felan yok mu? Kargoyu satın alan mı ödüyor nasıl yapıyorsunuz?

Sort:  

Teşekkür ederim. Evet kargoyu tamamen sen seçiyorsun. Dilersen kendin ücretsiz kargo seçeneği seçiyorsun kargo sana ait oluyor. Dilersen de alıcı ödemeli seçiyorsun. Kargo anlaşmasını bilmiyordum. Şimdi sen diyince baktım böyle bir şey çıktı "Zebramo'da, Sürat Kargo, Ptt Kargo ve Yurtiçi Kargo işbirliği ile ürünlerinizi Türkiye'nin her yerine uygun fiyatlarla kargolayabilirsiniz. Tek yapmanız gereken ürününüz satıldıktan sonra sipariş numaranızla birlikte size en yakın Sürat, Ptt ya da Yurtiçi kargo şubesine paketinizi götürmek." Bir şey daha öğrendim sayende :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62847.73
ETH 3173.47
USDT 1.00
SBD 3.80