You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden anonim kalmayı tercih ediyorum?

in #tr6 years ago (edited)

Ben de sıkıntı olabilir diye platforma katıldıktan sonra uzun bir süre bazı konularda gizliliğe önem verdim. Sonrasında buradaki insanların beni endişe ettiğim konular dahilinde yargılamayacağını düşündüğümden kişisel kimliğimi gizli tutmaktan vazgeçtim. Aslında korktuğum olmadı fakat biraz da pişmanım. Herneyse.


Bir iki arkadaş isterlerse beni bulabileceklerini düşünüyorlar çünkü yazılarımda aslında çok ince detaylar veriyormuşum.

Hangi işsiz kişiler onlar? 🤔

Sort:  

Endişe ettiğin konuları bilmiyorum ama korktuğun olmadığı halde pişmansan biraz canın sıkılmış demektir. 🙁


Keyifli, sevdiğim insanlar onlar 😉

İyi o zaman. 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60609.50
ETH 3014.13
USDT 1.00
SBD 3.90