You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pasif kitle ihtiyacı - Steemit

in #tr6 years ago (edited)

Doctor bunun adı steemit’te “küratörlük”. Eğer metoduna uygun kullanılırsa önerdiğin şey sistemin içinde zaten var. Örneğin benim eşim ve bir arkadaşım Steemitte yalnızca oylama yapıyor. Bunun karşılığında da küratörlük kazancı oluyor. Şurada bahsettiğin:

...kendisi yıllarca kalıp okusa oylasa oy gücü değişmeyecek...

İfadede tam olarak o şekilde olmadığını söyleyebilirim. Yani yıllarca kalıp özellikle de kürasyon kuyruklarına katılarak küratörlük yaparsa SP cinsinden devasa olmada da kayda değer bir kazancı olacaktır.

Bir de bence üretme zorunluluğu, reputation kaygısı ve sp artırma arzusu bunlar güzel şeyler. Burayı daha canlı ve renkli bir yere dönüştürüyor. Rekabet ortamı her zaman daha iyidir. Tansiyon dinç tutar. Yoksa yazıların çoğu tam anlamıyla okunmayabilirdi bile.

Bu arada arkadaşlarına benim blogumu takip etmeyi önermen çok ince bir davranış. Bunun için çok teşekkür ederim. Bak gördün mü senin yüzünden pasif kalamayacağım artık 😊. Yazmak zorundayım. Takipçi kazandırıyorsun çünkü bana 😊😊😊

Sort:  

Ahaha bence jest onlar içindi :)

Oy güçleri değişir biliyorum ama azımsadım. Ayrıca söylemek istediğim dışarıdan insanlar duruma eşiniz arkadaşınız gibi bakmıyor. Bu algıyı kıralım eşiniz gibi daha çok insan olsun. Tabi ki üretsinler ama üretmeyen insanlar da bunu zorunluluk görmesinler

Bence arsayı (steemit account) alıp bir kenara koysunlar. İlerde buralara güç yetmez 🙃

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62401.16
ETH 3012.10
USDT 1.00
SBD 3.55