You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEMIT'deki POST'a, ilk 6 dakikada veya 30 dak sonra VOTE vermek

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaslar araniza yeni katıldım. Steemiti henuz yeni yeni kesfediyorum. Suan yeni bir icerik hazirladim. Son pürüzleri gideriyorum yaklasik 1 2 saat icerisinde paylasmis olacağım. Desteklerinizi bekliyorum. Daha iyi olabilmek icin sizin gorus ve desteklerinize ihtiyacım var. Elimizden geldiginde Turkler olarak birbirimize destek olalim.

Sort:  

Hoşgeldiniz aramıza..

Hemen ilk tavsiyeler
Tüm paylaşımlarında ilk rıdadaki tag (etiket) tr olsun.. Alıntıları ve alıntı resimleri kesinlikler kaynak belirterek postuna ekle..

İçeriğini Parağraflara böl..

Bu dökümanları okuyun.. Size destek amaçlı bir yardım ödemesi gelecek.. bunlarla bot'lara REGISTER olun..
@turbot !Welcome
ve
Lütfen bu linke tıklayıp TÜRKİYE olarak yardımlaşma kanalımıza hemen gelin..
Kolay gelsin.. Bekliyoruz.. https://discord.gg/P4SCSs

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 68085.88
ETH 3553.62
USDT 1.00
SBD 3.17