STEEMIT'deki POST'a, ilk 6 dakikada veya 30 dak sonra VOTE vermek

in #tr6 years ago (edited)

KÜRASYON ÖDÜLÜ kazanma olayına takıldım son günlerde.. Proğramcı mantığı ile BEN OLSAM NASIL YAPARDIM diye olayı düşündüğümde, beynimdeki MANTIK bölümünden dumanlar çıkıyor.


img source:

Şöyle düşünüyorum:

Son günlerde @sorucevap, @tach gibi değerli arkadaşlar, sağolsunlar bu konudaki paylaşımlarıyla bizleri bilgilendirmeye çalıştılar. Bu arkadaşlarımız, KÜRASYON konularındaki bilgileri araştırıp en uygun şekilde vererek bizleri aydınlatmaya çalıştılar. Kendilerine bir kez daha teşekkür ediyorum.

ANCAK;

KÜRASYON BİLGİLENDİRME postlarında bir SAAT ANİMASYONU var. Oylarımızı ilk 30 dakika sonrasında vermemiz gerektiği ve ilk dakikalarda oy verirsek ödülün tamamının YAZARA bırakılmış olacağı vurgulanmış. Mantıken düşündüğümde ERKEN OY VERME ile, 30 dakika geçtikten sonra OY VERME'nin hangisi bizim için daha kârlı olur sorusuna takıldım.

Yine proğramlama mantığı gereğince posta saniyeler sonrası oy veren herkesi baştan şutlar, verdiği oyu rezil ederdim. Çünkü POSTU HENÜZ OKUMADAN OY vermiş oluyor. Hiç kimse, bir postu bir kaç saniye içinde okuyamayacağı için, işin içine OTOMASYON türü bir şeyler karıştırmış olduğu ortaya çıkacaktır..

İlk 5 dakika geçtikten hemen sonra POSTA'a oy verirsek ne olur?

  • POST için henüz oy verilmemiş veya verilen oylar çok az verildiği için henüz $ kazanmamış durumdadır.. Yani postun rağbet görüp görmeyeceği henüz belli değildir.
  • Henüz hiç yorum yazılmamış veya bir kaç yorum yazılmış durumdadır.. Yani postun rağbet görüp görmeyeceği henüz belli değildir.
  • Yazar, henüz BOTLARA para ödeyip kendi postu için yatırım yapmamış durumdadır, (2.4 saat sonra sonuç alınacak ve belki post'un $'ları uçacak)
  • VEST, oylama gücü vs gibi faktörler MÜTHİŞ YÜKSEK olan bir YAZAR için, biz erken davranıp OY vererek fırsatı kaçırmamış oluruz,

SONUÇ: Bu post, saatler geçtikten sonra para kazanıp kazanmayacağı henüz belli olmamış durumdadır ve biz bu POST'un çok değer kazanacağını SEZEREK oy vermiş olacağız. Böylece herkes KALİTELİ İÇERİK yayınlamaya ve OYLAMAYA gayret edecek.
Nasreddin Hoca'nın YA TUTARSA fıkrası gibi.. :-) Tutarsa çok kazanmış olacağız.


İlk 30 dakika geçince POSTA'a oy verirsek ne olur?

  • POST'a çok sayıda VOTE verildiği için postun iyi para kazanmış durumda olduğunu zaten gördükten sonra biz de oy vermiş oluruz,
    (Ben proğramcı olsam 'vay uyanık seni.. avcunu yala' der, tedbir alırdım)
  • POST'a çok sayıda yorum zaten yapılmış ve postun değerli olduğu zaten ortaya çıkmışken, biz * VOTE'lemiş oluruz,
    (Ben proğramcı olsam 'vay uyanık seni.. avcunu yala' der, tedbir alırdım)
  • Yazar, çok sayıda BOT için iyi paralar ödeyerek $ hanesini zaten yükseltmiş olduktan sonra biz oy vermiş oluruz,
    (Ben proğramcı olsam 'vay uyanık seni.. avcunu yala' der, tedbir alırdım)
  • VEST, oylama gücü vs gibi faktörleri ÇOK DÜŞÜK olan bir YAZAR'ın POSTU'na boşu boşuna oy vermiş ve en azından (varsa) 0.001 SBD'mize yazık etmiş oluruz..
    (Ben proğramcı olsam 'vay uyanık seni.. avcunu yala' der, tedbir alırdım)

Tüm bu yazdıklarımı düşünüyorum ve hangi posta 30 dakika geçtikten sonra, hangi posta da ilk 15 dakika içindeyken VOTE verilmesi gerektiğini henüz çözmüş değilim.

Yanılıyor da olabilirim.

Bu konularda işin doğrusunu ortaya koyabilirsek HEPİMİZ DAHA ÇOK KAZANÇLI çıkarız diye düşünüyorum.

Hatta kendi yayınladığınız POSTLARDA kendimiz oy versek mi, yoksa bekleyip 1 saat sonra mı versek?

İlk 15 dakika içinde veya 30 dak. geçtikten sonra oy verme avantajları için aydınlatıcı fikirlerinizi bekliyorum.

Follow Me
ReSteem
VOTE Up
el-sallama-hareketli-resim-0072
@WebCatan
Sevgiler
Saygılar
Sort:  

Hello @webcatan
We have given you our still tinnie-winnie upvote!
You have been spotted by @webcatan to possess rare gem!

So what can we do than to seal the deal, give you our tiny upvote and celebrate you, for everyone has something to offer.

We welcome you to the #untalented family. Feel free to come around for its a home with us. Flaws allowed, so relegate reservations and play with that beautiful mind of yours, let's tap into more hidden aspects of you. No average, no bum, just awesome you and the best version of YOU is a gift to humanity everytime. Stay awesome!

Join the steemgigs community on discord

https://discord.gg/CGuPyyT

#untalented is a branch of @steemgigs. If you would like to offer your service in building the dreams of other steemians, you can do so under #steemgigs.

However, if you want to experience full blown freedom and grow in confidence about your gifts and talents, share under #untalented.

We aim to create historical moments in the genre of touching lives and you can support us if you desire, by voting on steemgigs for witness. Simply click here

https://steemit.com/~witnesses

and type steemgigs in the first search box.

Just incase you find any level or form of gifts, talents, attempts at out-of-the-boxness, or any steemian low in confidence about their abilities, worth, etc; please don't let it slip emptily by.
Kindly call on me! Simply reply to any such post and add @steem-untalented or #untalented to your reply and i will be there to upvote, acknowledge, strengthen and encourage them.

@webcatan hocam ilk paragraflarda çözmüşsünüz olayı zaten. Dakika olarak değil de mantıken bakacak olursak olay şöyle işliyor;
Paylaşım yapıldı, birinci dakikadayız.

  • Yazar: "Daha yeni paylaştım. Oylama için vaktim var. "Yanlış" yerine "yalnış" yazmış olabilirim. Gerekli düzenlelemeleri yapıp öyle oy vereyim."
  • Küratör: "Daha yeni paylaşılmış. Alıntı mı, çalıntı mı, neden bahsediyor?, yararlı mı? Şimdi oy verirsem "ne zaman okudun, anladın da abandın?" derler. Şunu bir okuyup anlamaya çalışayım bakalım."

Paylaşım yapılmış, 20 dakika geçmiş.

  • Yazar: "Artık yorumları okudum, paylaşımdaki hataları düzelttim. Oyumu da vereyim de daha çok kişi görsün. Bir başkası oy verip paylaşımın daha fazla kişi tarafından görülmesine sebep olabilir."
  • Küratör: "Paylaşımı gördüm. Yazardan gerekli yerleri düzenlemesini istedim. Anladım, faydalandım. Eksik bir şey kalmadı gibi. Artık oyumu da vereyim de herkes faydalansın."

Genel mantık bu şekilde işliyor. Steemit de bunu dakikalarla sisteme işliyor. Salıngaç mantığıyla diyebiliriz. Başlangıçta yazar yüksekte. Zaman geçtikçe küratör yükseğe çıkmaya başlıyor.

İşin özü: Paylaşım yapıldığında mülk yazarın. Zaman geçtikçe küratörler mülkü devralıp Blockchain'e hediye ediyorlar. Zincire ilk halkaları ekleyenler ödüllendiriliyorlar.

This post has received a 0.76 % upvote from @buildawhale thanks to: @webcatan. Send at least 1 SBD to @buildawhale with a post link in the memo field for a portion of the next vote.

To support our daily curation initiative, please vote on my owner, @themarkymark, as a Steem Witness

This post has received a 44.59 % upvote from @lovejuice thanks to: @webcatan. They love you, so does Aggroed. Please be sure to vote for Witnesses at https://steemit.com/~witnesses.

çok güzel bilgilendirici bir yazı olmuş elinize sağlık ...

Teşekkürler.. Doğruyu bulursak hep birlikte kazancımızı artırabiliriz..

This post has received a 100.00 % upvote from @steemdiffuser thanks to: @webcatan. Steem on my friend!

Get Upvotes, Join Our Trail, or Delegate Some SP

This post has received a 43.75 % upvote from @upgoater thanks to: @webcatan.

Thanks @upgoater.. @cleverbot'a selam söyle

You are welcome, my son.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 39.0% @tibizness upgoat, thanks to @webcatan
It consists of $0.01 vote and $0.0 curation
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Merhaba arkadaslar araniza yeni katıldım. Steemiti henuz yeni yeni kesfediyorum. Suan yeni bir icerik hazirladim. Son pürüzleri gideriyorum yaklasik 1 2 saat icerisinde paylasmis olacağım. Desteklerinizi bekliyorum. Daha iyi olabilmek icin sizin gorus ve desteklerinize ihtiyacım var. Elimizden geldiginde Turkler olarak birbirimize destek olalim.

Hoşgeldiniz aramıza..

Hemen ilk tavsiyeler
Tüm paylaşımlarında ilk rıdadaki tag (etiket) tr olsun.. Alıntıları ve alıntı resimleri kesinlikler kaynak belirterek postuna ekle..

İçeriğini Parağraflara böl..

Bu dökümanları okuyun.. Size destek amaçlı bir yardım ödemesi gelecek.. bunlarla bot'lara REGISTER olun..
@turbot !Welcome
ve
Lütfen bu linke tıklayıp TÜRKİYE olarak yardımlaşma kanalımıza hemen gelin..
Kolay gelsin.. Bekliyoruz.. https://discord.gg/P4SCSs

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65122.70
ETH 2948.71
USDT 1.00
SBD 3.66