You are viewing a single comment's thread from:

RE: Evrenin En Özel Kedisi : Schrödinger'in Kedisi

in #tr6 years ago

Bu konuyla ilgili gibi sabah bir yazi okudum.diyor ki yazida sen ahmetsin baska paralel evrenlerde diger ahmetler yasiyor.zaman kavramini simdi yasadigimiz gibi dusunmez isek kimi ahmetler gelecekte kimi gecmiste yasiyor.ama ruh tektir diyor.ruyamizda gordugumuz bazi seyler de diger ahmetlerle olan irtibatimizdir.yani paralel evrenlerde yasayan kendi turevlerimizle ruya yoluyla iletisimdeyiz.bilim bunu ispatlarmi bilinmez ama yazi bu sekildeydi.:)

Sort:  

Bunun benzeri bir şeyi, ben de rüyalar için biliyorum. Uyuduğumuz zaman bedenimiz bu evrende kalıyor ve ruhumuz paralel evrene geçiyormuş. Yani aslında sadece boyut değiştirdiğimiz için bilinçli bir halde olmuyoruz. Hatta bazen dejavu olarak bilinen ben bu anı daha önce yaşamıştım! olayının nedeni de buymuş. Anımsadığımızı düşündüğümüz şey her ne ise, onunla paralel evrende karşılaştığımız için bize tanıdık geliyormuş

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67895.92
ETH 3743.70
USDT 1.00
SBD 3.64