You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #9 | İçinde hiç ruh yok..

in #tr6 years ago

Mavili çanta ile pengi'ye bayıldım.Harika olmuş. En son en iyi arkaşım dediğim bana asla zarar vermez kazık atmaz beni yanlız bırakmaz dediğim arkadaşımla artık görüşmüyorum.O sebeple beni hicccc birsey şaşırtmıyor artık. Boşver @sudefteri hayat çok kısa üzülmeye sıkılmaya değmez:)

Sort:  

Babana bile güvenme diye boşuna dememişler :))

boşuna değil hiçbir söz:)

çok teşekkür ederim beğenmene sevindim😊

ben de çoğu arkadaşımla, hiç ayrılmam dediklerimle görüşmüyorum vefâsızlığa tahammülüm yok..
iş işten geçince fark ediyorlar ama gitmiş oluyorum..

'Allah iyi insanlar çıkarsın' duasına daha da inanıyorum artık..

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61674.06
ETH 3067.94
USDT 1.00
SBD 3.81