You are viewing a single comment's thread from:

RE: KANDİLİ ELİNDE TUTMAYA NİYET ETTİYSEN YÜRÜYECEKSİN, YORULACAKSIN, YILMAYACAKSIN...

in #tr6 years ago

Çok teşekkür ederim bu güzel yazınızda yer verdiğiniz için ve sizinle bu şekilde tanışma fırsatı yakaladığım için. Dediklerinize harfiyen katılıyorum. 3 ayı geckin suredir dedigim tek şey herkes elini taşın altına koymalıdır.

Sort:  

Yer vermesem olmazdı yazımın kaynağı sizden gelen ilham ben gözlemlerimi yazıya aktarmayı pek bilmezdim ama @sahinadm hocamın teşvikiyle başladım eğer insanlara faydalı olabiliyorsam mutlu oluyorum...
Asıl ben size ve yol arkadaşlığınıza teşekkür ederim efendim...

Estağfirullah hocam. Sende vardı o beceri zaten. Keşfetmeliydin, o kadar. :)

Senin desteğin olmasa nasıl keşfedecektim, inandın bana inşallah iyi sonuçlar çıkıyordur...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68960.63
ETH 3804.34
USDT 1.00
SBD 3.70