You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Topluluğa Destek" Falan Hikayeymiş

in #tr6 years ago

Yanlış zamanda , yanlış kişiler :) malesef ben hala burdayım internetim cok kötü olduğundan yayın yapamıyorum ama takip ediyorum sürekli video atsam yararı olurmu diye düşünüyorum sonra vazgeçiyorum artık dediğin gibi parasını alan gidiyor biz böyle bir toplum olduk istisnalar tabiki var ama kaideyi bozmuyor malesef neyse ben sizi ve yorumlarınızı takip ediyorum güncel olarakta takip ediyorum paylaşım yapmasamda buralardayım :)

Sort:  

Ben de yavaş yavaş çözmeye başladım hocam. Sadece metin, görsel veya video yetmiyor. Harmanlamak lazım artık.

herşeye yeniden başlamak hiçbir zaman zor değildir ama bakalım.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62406.70
ETH 3184.54
USDT 1.00
SBD 3.79