You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yolun hiç ISPARTA'ya düştü mü? Lezzetli KABUNE'den tattın mı?

in #tr7 years ago

Yolum hiç ıspartaya düşmedi ama orada oturan yakınlarım beni ziyarete gelirler.

Esparta diye orada yaşan eskişehirlilerin kurduğu bir tribün grubu var. Gidip görmek nasip olmadı ama gerçekten merak ediyorum nasıl bir yer olduğunu. Hakkında bir çok güzel şey duydum. Gelişmekte olan güzel bir yer diye biliyorum.

Sort:  

İstanbul'a TAŞI TOPRAĞI ALTIN derler. Asıl taşı toprağı altın yer ISPARTA olmaldır diye düşünüyorum. Çünkü Göller Bölgesinde yer alıyor ve TOĞRAĞI son derece özel.

Dünyanın en kaliteli Gülyağı bu nedenle Isparta'da yetişebiliyor..
Domatesinin kokusu metrelerce öteden alınabiliyor,
Elma ve Kirazına söyleyecek laf yok..
Okuma Yazma oranının en yüksek olduğu tek il Isparta,
ve Sağlık Tesisleri yönüyle de Türkiye'de 1 numara (özellikle Eğridir Kemik hastanesi)....
(Yaşanabilir en refah iller sıralamasına göre)

Bahsettiğiniz TRİBÜN hakkında bilgim yok ama eminim güzeldir. Görmeyi ben de isterim, merak ettim..

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69384.74
ETH 3631.81
USDT 1.00
SBD 3.19