You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Kovboy Hikâyesi #16

in #tr6 years ago (edited)

Tıpkı diğerleri gibi şu zevkle okuduğum paylaşımına uzun uzun yazmak seninle bir nevi sohbet etmek isterdim ki bana göre yorum sohbettir fakat bu aralar ruhen psikolojikman manen iyi hissetmedigimden maalesef bu kadarlık yazabildim güzel insan @sudefteri :) çok teşekkürler güzel paylaşımların için gerçekten:) her ne kadar bunları okumak bir günümü alsa da 😊😉👍👏🌹

Sort:  

çok teşekkür ederim bu içten sözlerin için😊

umarım ruhen yaşadığını söylediğin sıkıntılarından ferahlarsın bir an önce..

evet birazcık uzun olduğunu kabul ediyorum buna rağmen okumana mutlu oldum⚘

İnsan sevdiği hoşuna kendisine hitab edenlerle ki bunu olursa olsun ilgilenirken evet biraz yoranılıyor zaman alıyor fakat sevdiği için buna değer... Tıpkı senin de emekle bize sunduğun paylaşımlarin gibi 😊 bende güzel duaların için çok çok teşekkür ediyorum 🌹

çook teşekkür ederim gerçekten..💜

Aman Allahım inanamıyorum nasıl yazmışım kelimelere bakar mısın nasıl okudun bunları şimdi bakınca farkettim abbavvv 🙈 resmen telefonun tuşlarının hezimetine uğramış kelimelerim 😄 vallahi bravo sana anlayabilmişsin helalll 😄👏👏

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57111.61
ETH 2875.04
USDT 1.00
SBD 3.69